Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Respons på Folkstr

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
En liten oppdatering etter denne lille spurven kontaktet meg på MSN:

hanskristian_92@hotmail.com says:

hallo
Kenneth says:
hei
hanskristian_92@hotmail.com says:
du? det er vel ikke mulig og få fjerna den folkstr tråden og det?
Kenneth says:
hva?
hanskristian_92@hotmail.com says:
sorry bare lurte
Kenneth says:
hva prater du om ? og hvem er du ?
hanskristian_92@hotmail.com says:
bare lurer på om det er mulig og få fjerna de to trådene om folkstr og det på webforumet
Kenneth says:
er dem om deg?
hanskristian_92@hotmail.com says:
ja
Kenneth says:
er det som staar i traadene sant?
hanskristian_92@hotmail.com says:
ja jeg og dan caspar gikk litt for langt
Kenneth says:
da er det vel ingen grunn til aa fjerne den
hanskristian_92@hotmail.com says:
problemet er bare at den personen som det menes på trådene er feil person
Kenneth says:
forklar..
er det ikke deg det gjelder?
hanskristian_92@hotmail.com says:
jo men den personen som dere nevner i tråden har egentlig ikke no med det og gjøre, jeg hadde det litt gøy en stund med å "plage" han, kopierte sider og sa det var han og lagde også flere msner og utga meg for han, dere kjefter egenlig på feil person, jeg kopierte Gamer.no artikler og sånt og alle trodde det var hans kristian men egentlig er det meg ikke han
jeg har gjort en avtale med han nå, skal slutte og samt fjerne alt det gale, vis jeg gjør det så skal jeg
Kenneth says:
da foreslår jeg at du skriver det i tråden så alle kan se det..
eller skal jeg bare paste det du skrev her?
tar det som et ja
Hans Kristian | says:
jeg vet ikke, men vil helst gjøre det sån at man skjønner at der er feil person som dere kjefter på, jeg bare utga meg får å vere hans kristian, men nå har jeg lovt han og slutte med det
Kenneth says:
jeg kopierer bare det du har sagt her..
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Hvor gammel er denne skapningen.
Jeg håper for hans egen skyld at han ikke er stort mere enn rundt 10 år, da identitetstyveri har ganske harde strafferammer.
 

sKrud

Meget sliten student
Det er ikke akkurat som jeg tror på det han sier her.. Han har sendt meg mailer, lagt meg til som venn på facebook, lagt meg til på msn mm.. (vet ikke hvorfor,siden jeg har ignorert alle forsøk om kontakt..)

Tror dette bare er en tulling som muligens har fått en smekk for noe galt han har gjort...
 

Knut

Medlem
Hvorfor i all verden bruker han adresse til "Hans Kristian" om han angrer så veldig på det han har gjort?
Trur dette er en person som har rota seg inn i ting han ikke burde gjort og som prøvd å komme seg ut av det med enda mere løgn og fanteri.
Burde egentig vært politianmeldt den guttungen.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Tror nok det er bullshit så det synger etter det han kommer og sier her nå. Jeg spora opp så mye på han (jeg fant tilogmed bilde av han på skolen sine sider), og alt sammen stemte overens med vår lille wannabee-svindler, så jeg tror nok det er Hans Kristian vi har hatt med å gjøre, og at han nå gjør et siste forsøk på å ro seg ut av det.

Hmmm.... en ting til - står ikke de progress-målerne her for sms-plugin og groups-plugin (dere vet, de han skulle være ferdig med i løpet av noen uker) på nøyaktig samme sted som for flere måneder siden?

Social Network Software Features
 
Sist redigert:

sKrud

Meget sliten student
Ikke for å dra opp en gammel tråd... Men..

Er det flere som får friends adds av denne Hans Kristian Løvdal eller Tubheiaboy eller FolkstrBoy eller Agdersoft på forskjellige forà?

Facebook,msn,myspace.. ja skulle nesten tro at han ikke hadde noe liv idet heletatt...

Sorry, men tror nok det som Atomet har har oppsummert over stemmer rimelig greit..
 

peterandrej

pensjonert moderator
jo.. dukker opp med jevne mellomrom invitasjoner til alt mulig.. stort sett sånne social sites som jeg aldri har hørt om eller har interesse av liksom.

har lagt ham i spamboksen. så det er den som blir fyllt opp nå. er jo bare microsoft det går utover, så driter vel i det..
 
Topp