Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Respons på wallsticker-nettbutikk

Thord

Medlem
Heisann. Jeg holder på å starte en nettsjappe for wallstickers. Legger bare ut screenshots av hvordan det ser ut foreløpelig:

http://nocodex.org/wut/3col.png
http://nocodex.org/wut/4col.png
(mulig bildene er mer blurry enn siden egentlig er, har scalet det ned via en generator på en retina-mac)

Gir det en grei trygghetsfølelse? Ser det klipp-og-lim ut? Er det for lite spacing? Hvordan er fargene? Er logoen for femi? (tenker å rette meg mot menn/ungdom, i motsetning til mange andre wallsticker-sjapper som er mer cheesy, type veggfolie.no eller happylines.no) Ser det ikke bra ut med trygt kjøp-knappen i headeren?

Setter pris på all feedback og kritikk :)
 

Rismoen

Medlem
Mulig det, jeg bryr meg generelt lite om hva som er trend eller ikke :)

Så med andre ord så sier du at du ikke bryr deg om salget går bra?

Er det ikke trendy så er det "ingen" som vil ha det.

Det blir som å selge Windows 95. DU bryr deg kanskje ikke så mye om at det er gammelt og utdatert operativsystem, men det hjelper svært lite når ingen andre vil kjøpe det.


Null etterspørsel = null salg.


Når det kommer til siden syntes jeg den ser veldig fin og profesjonell ut.


Jeg har lagt merke til at det har blitt populært med skrift på veggen, kanskje du heller skulle rette deg litt mer mot dette?

Men uansett, lykke til :)
 

cruzader

Medlem
Ser det ikke bra ut med trygt kjøp-knappen i headeren?
Tror ikke det er mange prosentene av befolkningen som vet hva den knappen faktisk står for.

Synest butikken så grei ut, men fikk ikke noe inntrykk av at målgruppen er menn verken av butikkdesign eller motivene på forsiden egentlig.

Er ikke wallstickers en litt utdøende trend?
Ville ikke vært så bekymret for at markedet er døende men popper vel ca opp en ny butikk for måneden som selger akkurat det samme.

Så på nisjen selv for en tid tilbake, med en oppstartskostnad på under 10 000kr for profesjonelt utstyr(med mindre man kjøper det i norge da) og en innkjøpspris i vinyl på 0,5-2kr pr motiv er det jo "en drøm" starte utgiftsmessig i forhold til de fleste andre butikker.
 

Thord

Medlem
Så med andre ord så sier du at du ikke bryr deg om salget går bra?
Nope :) Lag etterspørsel der hvor etterspørsel ikke finnes. Har tenkt å ha tekster på siden og, kanskje moreso than bildemotiver. Det blir en god blanding, de bildene dere ser der er bare eksempler jeg har tatt fra andre steder.

Cruzader skrev:
Så på nisjen selv for en tid tilbake, med en oppstartskostnad på under 10 000kr for profesjonelt utstyr(med mindre man kjøper det i norge da) og en innkjøpspris i vinyl på 0,5-2kr pr motiv er det jo "en drøm" starte utgiftsmessig i forhold til de fleste andre butikker.
Jeg satser mer på litt mer grandiose motiver som er velutviklede og store, da blir gjerne utgiftene litt større :) Men ja, man kan sikkert satse lavt i denne bransjen og ta en gradual approach.

Takk for tilbakemeldinger. Hva med footeren? Passer det at den er så mørk? Føler det er noe som er off med siden, men kan ikke sette fingeren på det.
 

cruzader

Medlem
Jeg satser mer på litt mer grandiose motiver som er velutviklede og store, da blir gjerne utgiftene litt større :) Men ja, man kan sikkert satse lavt i denne bransjen og ta en gradual approach.
Hvor store tenker du da? for rett under 10 000kr rett fra fabrikk får man en plotter/cutter med 150cm arbeidsområde.
Norsk pris er vel gjerne mer i 28000-75000kr området.

ca 3800kr inkl. frakt for 150x1,5m vinyl printe på og literprisen for blekket har ikke jeg på stående fot men er under 2kr pr m2 man skriver kjøper man det også fra kina.
 

William

Medlem
Jag hade gjort kontaktinformasjonen ännu tydligare & haft den i toppen.
Likaså med leveranstid & om du har gratis frakt ska du nämna det!

Sen skulle jag även ha på landningssidan någon typ av banner som visar upp på ukens/månadens kampanj. Ungefär som Bangerhead.no eller Bubbleroom.no gör.

Mvh,
wtorsler@paypal.com
 
Topp