Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Samarbeid "Annonsebilag"

picxx

Well-Known Member
Hvordan kan man være sikker på at sitt eget innlegg blir vist? Hvis feeden viser tre innlegg og mitt innlegg alltid blir innlegg nr 4 -> så vil jeg aldri få vist en eneste annonse....

Stemmer dette?

Når folk legger inn en feed viser de gjerne XX siste poster.
Jeg har satt grensen til 5 her, slik at et minimumsantall feeden skal vise er 5.
Jeg godtar heller ikke at folk legger inn filter i parseren sin, slik at de kan filtrere ut alle andre artikler enn sine egne...da er hensikten med dette borte.
Når de siste postene vises vil jo, om du har skrevet inn post sist, din post/artikkel/annonse vises på topp hos alle som viser feeden, og ikke på bunn.
 

picxx

Well-Known Member
Som enda et lite pluss vil jo faktisk denne bloggspotbloggen over tid selv trekke noe trafikk, så man vil jo også etterhvert få trafikk fra bloggen og ikke kun fra feeds hos andre sider.
 

picxx

Well-Known Member
man kunne jo lagt en link til hele feeden også i bunn ? så ville jo alle poster bli linket / få linkjuice

Det bestemmer man egentlig selv, da jeg ikke skal sette noen harde retningslinjer rent teknisk på hvordan den enkelte setter opp sin feed på sin side.
Om man f.eks. bruker wordpress' innebygde rss widget vil det bli en link av tittelen, som linker til blogspotbloggen, men alt dette blir bedre forklart så fort man tar kontakt med meg.
Ønsker egentlig ikke bli for spesifikk i tråden her p.g.a. eventualiteter som har skjedd før.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Er det du snakker om Kenneth? VG har da ikke noe med dette og gjøre?

Jeg snakker selvfølgelig om annonsebilaget som ligger på forsiden av VG.no, som picxx illustrerte ganske bra med en stor og rød pil i første innlegg. La meg friske opp hukommelsen:

annonsebilag.jpg


Ingen av disse lenker utenfor VG sine egne sider, så noe sier meg at de ikke vil godta dette!
 

picxx

Well-Known Member
Ingen av disse lenker utenfor VG sine egne sider, så noe sier meg at de ikke vil godta dette!

Om det er utklippet av VG du snakker om og den røde pilen kan jeg sikkert slette bildet.
Om det ikke er det du snakker om vil jeg enda en gang be deg om å fortsette å lese også under bildet.
 

picxx

Well-Known Member
Foreløpig er det kun egne sider som deltar,
så ikke noen kø fra denne tråden.
 
Topp