Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sandbox?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hmm, kor mykje skal til for at google plukker opp ting? Eg har etherkiller.org inne i indeksen til google, med okish plassering for å vere et humoristisk krumspring, og sida der inneheld jo knapt tekst på forsida - kun bilde og meny.

Hmm.. Jeg vet faktisk ikke, men mener Google har en grense på antall ord som må befinne seg på nettstedet før det blir indeksert. Du har jo f.eks også en Alt-tag på bildet der... Det kan jo være den blir tatt med som ord på siden.
 

picxx

Well-Known Member
men mener Google har en grense på antall ord som må befinne seg på nettstedet før det blir indeksert.

Dette er bare tull.
Jeg hadde en side (domene) som kun bestod av ett enkelt bilde.
Denne siden ble faktisk godt indeksert, og fikk en PR3.
Innlenker er nok det som må jobbes med om man skal få et godt indeksert nettsted.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Dette er bare tull.
Jeg hadde en side (domene) som kun bestod av ett enkelt bilde.
Denne siden ble faktisk godt indeksert, og fikk en PR3.
Innlenker er nok det som må jobbes med om man skal få et godt indeksert nettsted.

Du har nok helt rett. Egentlig føler jeg meg kanskje litt dum nå, da vi har alle undersidene til f.eks bildr.no, og disse engang ikke blir oppfattet som duplikat innhold.

Der kan jeg ikke gjøre noe annet enn og beklage feilinformasjon! :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
PR måles jo da altså på innlenker. Straks du blir indeksert, får du altså PR0.!

Men hvordan har jeg selv da klart, og oppnå PR2, på ett domene, som ikke engang var innhold på i det hele tatt? Da lurer jeg egentlig på hva Google har indeksert... :D

Det skal nevnes at PR2 kom ca 2mnd etter domenet ble registrert, og at det mest sannsynlig har vært innhold på domenet før jeg fikk det. Allikevel...
 

picxx

Well-Known Member
Det skal nevnes at PR2 kom ca 2mnd etter domenet ble registrert, og at det mest sannsynlig har vært innhold på domenet før jeg fikk det. Allikevel...

Det kan være at siden er cachet en eller annen plassen, slik at det ligger en masse innlinker mot siden der.
 
Topp