Kjapp og trygg hosting for Wordpress

selger en vial side

Jens1986

Medlem
Hei

Startet i starten av september en viral side, ala viralomania.

Long story short, byttet jobb og er alt for opptatt til å gjøre noe med siden.

De 5-6 ukene jeg jobbet med siden fikk jeg vel inn nærmere 30k nok fra adsense.

Selger nå domene, innhold og Facebook siden. Om det er mulig å bytte eier på Syse webhotell kan det også følge med, det er beregnet for å tåle mye trafikk.

Følger også med en liste over sider med inspirasjon, en måte å få gratis fbtrafikk.

Siden ser bra ut på alle platformer. Veldig lett å legge inn nye innlegg pga shortcodes som ligger inne. Har hatt ekstremt god klikkrate på denne siden og brukt mye tid på å kjøre tester i adsense. Du vil seff få alle tipsene jeg har.

Alt er lagt til rette for at det skal være enkelt å legge ut filmer og deles på Facebook.

Har aldri solgt noe før så jeg vet ikke om jeg skal ta noen minstepris eller ikke, men hvis du vil ha mer info så kan du ta kontakt.
 

Jens1986

Medlem
Fått en del meldinger og har sendt ut grundig info til alle.

Fikk tilbakemelding fra en at jeg burde vært tydligere på et par punkter ;
- Send bud på pm så skriver jeg de her.
- "Vurderes solgt" er mer riktig tittel på denne tråden da jeg tar meg frihet til å bestemme selv om jeg selger når budrunden er over. Jeg håper igjen vil føle seg snytt og at jeg får "dårlig rykte" her inne om jeg bestemmer meg for å ikke selge.
- Bud står frem til søndag kveld. Da bestemmer jeg meg.
 

pleb

Medlem
Taktikken Tonny kjører er langsiktig smart, ingen tvil om det. Men nå er det vel snart sånn at enkeltmannsforetaket er nødt til å utvides for å holde styr på alle nettsidene..? :)
 
Topp