SEO Tjenester - Billig - Norsk

En tråd i 'Jobbsøking' startet av Greenposition, 13 Mai 2012.

1. xdex

xdex Medlem

Er vel bare å ta en telefon til finn.no og fortelle hva du har sett på Søkemotoroptimalisering Få nye kunder! og forklare at du ønsker å bruke samme selskap, og ser at finn.no har brukt dem. Da finner du fort ut hva som er både rett og galt.

FINN.no - Kontakt oss

Hvis noen tar seg tid, hadde det vært kjekt og vite hva dem faktisk sa :rolleyes:

2. bristol

bristol Medlem

Om du lurer, hvorfor ikke kontakte Finn selv?

3. xdex

xdex Medlem

Fordi jeg ikke har noen som helst interesse for å kjøpe en så (det jeg kaller) dum tjeneste, men kan være greit å vite sannheten for å oppfordre andre, defor :) kan jeg tilby deg et glass saft?

Sist redigert: 7 Jan 2013
  4. bristol

bristol Medlem

Hehe. Nei takk, men kaffe tar jeg gjerne ;)

5. Panda Medlem

6. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

SEO er definitivt ikke bortkastet. Det er et faktum at noen nettsider rangerer høyere i Google enn andre og det er en grunn til at de rangerer høyere. Når man utfører noe, hva som helst som får en nettside til å rangere bra så er det SEO. Men ja, klassisk SEO frem til beg. av 2012 er nå bare en liten del av god SEO.

7. Dag Frogner

Dag Frogner Supermedlem

Dette er vel grundig feil?

8. Ole Avranden utvandret

Jepp. 100% feil.

9. Hupsey

Hupsey Medlem

Det er et verktøy Google tilbyr webmastere så vist jeg vet.. Med dette skal man selv kunne fjerne linker som peker mot egen nettside.

10. SignHver

SignHver Medlem

Jeg har brukt veldig mye tid på å gjøre seo-optimalisering. Noen søkeord er svært vanskelig å få opp på leder-plasser i google, så jeg kunne godt tenke meg å kjøpe slike tjenester. Men det er jo så vanskelig å vite om de kan gjøre det noe bedre enn meg - og dessuten hva får man igjen for å betale dyrt?

Nå er det så mange som tilbyr slike tjenester og ikke enkelt å orientere seg i denne jungelen ;)

11. SignHver

SignHver Medlem

Hva er dette med FInn?

12. Greenposition Medlem

Vi har mer enn 40 søkeord i topp 10

PM for referanser.

13. jeffdonk Medlem

Hvor mye for hårfarge - topp 5?

14. Greenposition Medlem

15. Msites Ltd

Msites Ltd Livsnyter

zapotek liker dette.