Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ser dere menyen?

PelleK

Medlem
Jeg har fått tilbakemeldinger generelt på siden min før, men selvom forsiden min har bra med besøk har den utrolig mye lavere clickthru rate på ads enn alle andre sider, så jeg forandret ad-placement nå for å se forskjellen.

Jeg er litt redd for at annonseplasseringene og bildene på forsiden er så dominante at oppmerksomheten trekkes helt vekk fra menyen øverst.

Hadde vært fint om noen kommenterte på selve ad-plasseringen og fortalte om de også så menyen, eller om den druknet i bilder. (menyen er games, tv-shows, etc).

RPG Flash Games - Streaming Movies Online - Streaming TV Shows

Takk :)
 
legger jo merke til menyen først, siden annonsene dukker opp etter 1-2 sekunder. Men når de først kom opp, synes jeg det var alt for mange av de.. Hadde holdt med 1 linje

Hvorfor er menyen kun på forsiden?
 

PelleK

Medlem
Personlig syns jeg 2 annonser fungerte greit, så er spent på hva andre sier om det.

Angående menyen: Fordi jeg aldri har tenkt på at det kan være nyttig å ha den overalt før o_O Syns du det er viktig?
 
Jeg synes det er viktig at den er på alle sidene, slipper man å gå tilbake til forsiden dersom man vil trykke på noe annet. Dessuten linker ikke logoen tilbake til forsiden heller :p
 

zapotek

Medlem
Jeg tror det har med selve annonsene å gjøre, og ikke plasseringen.

You are today's $3000 day grand prize winner. Click "yes" to claim before time runs out.

Helsikke, et snøkorn i helvette har større sjanse enn oddsene for at jeg klikker på en sånn scam annonse.
 

PelleK

Medlem
@HeltSikker: Det er ikke noe spam på siden min, med mindre du følte at de 2 annonsene var for mye. Så hva mener du? Og hvorfor du blir så redd for å bli scamma derimot, forstår jeg ikke. Du får ikke engang kjøpt noe fra mensduventer.com.

@Zapotek: Skal fjerne de annonsørene som har de adsa. Takk :)
 

Fredrik

Medlem
Nei jeg ser at det ikke er spam. Men følelsen jeg fikk var: nok en side som prøver å spamme internett. Hva med å få spillene lengre opp på siden. Jeg kjører 1024x768 på min laptop og det eneste jeg så var noen dårlige annonser som zapotek kommenterte.

Litt usikker på hva du eksakt kunne gjort annerledes men hva med å teste noen andre farge valg?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg tror det er delvis layouten på knappene plassert rett over disse snap-lenkene. Hvis du ikke får betalt pr klikk for snap, hadde jeg tatt akkurat disse bort.
De sort boksene er av en helt annen stil.

Når man har klikket seg inn på et spill så er det som regel litt ventetid (spillet må lastes), så da kan man kanskje se seg litt rund (= reklame).
Men jeg tror at reklamen må nøye tilpasses besøkerens profil (som nok er umulig i utgangspunkt?).

Jeg kan forstå at det er dårlig clickthru her - de fleste lander vel her for en veldig bestemt grunn - og går og leter når de ikke ser det i første omgang.

Så gjør om hele layouten, bort med header (det heter vel "Länka till oss" forresten), gjør knappene om og helt på toppen, vis 1 eller 2 rader med bokser, så reklame, så flere bokser..

Kanskje.
 
Ser menyen. Den er skilt ut med ein annan farge, då er den lett å få auge på. Synest at desse flagga burde ha tatt mindre plass, men eg ser menyen godt (sjølv om eg bruker eit par sekund på å finne den fordi den er lenger ned enn eg forventer).

Men under menyen ser eg berre reklame, og då gjer eg som mange andre og snur utan å gidde å verken scrolle nedover for å finne spela eller å klikke på annonsene dine.
 

PelleK

Medlem
Jeg har lest alle kommentarene deres igjen, og ble sittende i timesvis uten å vite hvor jeg skulle starte, så jeg gjorde det bare til en mere tekst-basert forside for nå. Jeg syns personlig at siden ser litt mere serriøs ut, samtidig som den på en måte beholder det personlige preget jeg liker så godt. På en annen side kan det hende jeg egentlig har faila helt, men har prøvd å ta hensyn til all kritikk, og gjort det bedre.

Her er noen av tingene jeg har gjort, som dere anbefalte:

1. Gjort headeren mindre, pussa litt opp på designet.
2. Tatt bort alle spekulative adds.
3. Har gjort egentlig alt jeg tenkte kunne forbedre inntrykket HeltSikker fikk. Har forandret noe farger, selvom det hovedsaklig går i blått enda, tatt bort masse adds. Og forandret på en del ting jeg syns virket forvirrende eller meningsløst når jeg satt meg i en "gjests" point of view.
4. Det er nå en meny på (nesten) alle sider.
5. Fjernet alle bildene for raskere loading, og mere tekst og hardlinks.

Håper alle som hadde så mye konstruktiv kritikk har enda mere å si :) Det har vært ganske mye besøk i det siste, og jeg vil naturligvis at de skal få et godt førsteintrykk :> Takk igjen!
 

PelleK

Medlem
Dilemma om jeg skal beholde dem for pengenes skyld eller flytte den for brukerens skyld da. Hm.
 
Topp