Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ser dere menyen?

PelleK

Medlem
Skjønner jo at alternativ 1 er det "riktige" å gjøre. Og det som lønner seg i lengden, men hvor syns du jeg skal flytte den ene annonsen jeg har? o_O
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Når jeg kommer inn på Mensduventer forstår jeg ikke engang hva for et nettsted dette er for noe, enda jeg attpåtil er nordmann og forstår domenenavnet. Kanskje jeg ser kaffekoppen i logoen, men om jeg skal innom her med kaffekoppen i ene hånda er jo røyken i den andre.

Her er du for gniten på grafikk. Selv om bannerannonser og upassende bannere må bort betyr ikke det at bilder skal bort. Bilder til innholdet på undersidene dine er jo selvfølgelig bra.

Mer bilder, annonser som ikke jeg feilklikker på (lite kult for meg og annonsør,) og forklaring på hva dette er for et nettsted et annet sted enn i headerbildet er bra for helsen min. Jeg er jo snart halvveis til 44. Helsen begynner og bli mindre bra i den alderen.

Jeg syns du bruker for mye bilder for og vise brukeren hva som skjer. F.eks her så er det for dumt. Hele siden din er fylt opp med bilder. Her kunne du lagt inn bilder med CSS og brukt helt vanlig tekst. Også linkene du tilbyr her burde gjøres noe med. Du har for mye dritt i lenkene, som jeg ikke finner ved og besøke linken som finnes i lenkene.

Når jeg leser at mensduventer.com er i samarbeid med recreationaldrugs.org begynner jeg og mislike nettstedet ditt enda mer. Første jeg tenker når jeg leser domenenavnet er D0P... Ikke akkurat det jeg har lyst på mens jeg sitter her og venter.

Ellers for og svare deg på spørsmålet ditt... Ja, jeg ser menyen...

Spørsmål fra min side..:
Var det ikke spill og slikt her en gang i tiden? Hvor er de nå? Når jeg ser på fremsiden forstår jeg lite og ingenting av hva for et nettsted dette er?

Tips fra min side.:
Se på dine konkurrenter? Hva funker for dem? Gjør noe bedre enn dem.!
 
Sist redigert:

PelleK

Medlem
Wow, takk Atle!

Jeg har ikke jobba med annet enn å ta deres kritikk og å prøve å gjøre alt dere sier er negativt om til noe positivt.

Jeg har nå for 2ndre gang de siste 48 timene forandret forsiden min helt igjen, og tatt til betraktning nå sist alt Atle sa.

Jeg bestemte meg til slutt for å fjerne alle annonser fra forsiden, når alle tilogmed reagerte på den ene annonsen jeg hadde tok jeg likegodt bort alt.

"Hva er siden min" er et godt spørsmål, så jeg tok et oppgjør med meg selv nettopp og tenkte: Vel. 99% av mine besøkende finner siden min ved hjelp av google, bing, live, abcsøk og lignende, når de søker på film, serie eller spill-titler, så der fant jeg vel hva som passet best.

Ang spørsmålet ditt Atle: Det har alltid vært en side for spill, tv serier og filmer. Hvis du går inn igjen nå, og kikker litt rundt, tror jeg siden er enklere for deg å forstå, og mere tiltrekkende.

Nå er jeg faktisk spent på å se hva folk har å si. Har forandret på omtrent alt. Fjerna utallige bilder, alle annonser, lagt til menyer, fjerna menyer, og til slutt forandret hele konseptet på siden. :D

Takk for all kritikk igjen alle sammen. Jeg tror bouncerater kommer til å bedre seg etterhvert nå! :)
 

PelleK

Medlem
Interresant. Det gav meg inspirasjon til å legge opp noen nyttige lenker på forsiden :)
 
Topp