Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ser ut at det da blir 500 grense. Hva vil dette ha si for din nettbutikk?

Status
Stengt for ytterligere svar.

ptomter

Medlem
Som kjent er grensen for inntak av varer i dag på kr. 200 før man behøver å betale mva. Med det nye statsbudsjettet ser det ut til å bli kr. 500,- Det har blitt uttalt at de frykter både arbeidsplasser og konkurser som følge av dette.

Hva er deres tanker rundt dette? Vil det ha noen konsekvenser for noen av dere med små nisjenettbutikker tror dere?
 

Msites Ltd

Livsnyter
For min del som bor i DK og vil selge til Norge er dette selvfølgelig meget positivt. Når det er sagt så tror jeg ikke dette vil ha en så stor innvirkning på de som driver profesjonelt med dette. De som kanskje vil merke dette er de små som driver nettbutikk på "hobbybasis". Man kan jo snu det negative til det positive og si at nå krever det at man blir bedre på alt annet enn pris. Det er jo tross alt ikke pris som selger en vare i utgangspunktet. Det er produktets egenskaper, selgers servicegrad, troverdighet, kunnskap og noen andre aspekter ved en handel.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Du kommer med en del påstander her, Msites.. Men interessant er det. Har du statistikk på at det er produktets egenskaper, selgers servicegrad, troverdighet, kunnskap og noen andre aspekter som selger varen? Hvilken andre aspekter tenker du på?
Kan tenke meg det er litt forskjell mellom varegrupper, og såklart målgruppen.. så dette var veldig generaliserende.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp