Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Shoemoney System er i gang

Ståle

Medlem
Sikkert en del her som følger bloggen til Shoemoney, og da har dere også sikkert fått med dere at han den siste tiden har jobbet med et onlinekurs som skal lære andre å tjene penger på nettet.

Shoemoney er jo vel respektert, så det kan jo hende dette faktisk fungerer?

Jeg tenkte iallefall å tipse dere om kurset
(affiliatelenke), da han kun tar inn 500 til å begynne med, hvor de 100 første får en overraskelse som ikke er til å tro* (Shoemoney sine ord)

Kurset koster $200 i mnd, men han opererer med full tilbakebetaling. Så, hvis du ikke er fornøyd får du pengene tilbake. Syns selv det er stiv pris, men hvis det faktisk fungerer, så tjener man det sikkert lett igjen. :)

Han gir forresten også $2500 i annonsekuponger til alle som melder seg på. Disse kupongene er spredd utover de store selskapene som Google, Facebook, MySpace etc.

Les mer om kurset (affiliatelenke)
 
Sist redigert av en moderator:

Ståle

Medlem
Hvis det er noen som melder dere på kurset så er det kjempeflott om dere kan skrive litt om hva det inneholder etc:)
 

Ståle

Medlem
Robert, prøver vel ikke å gjemme bort noen aff link, da dette er et webmasterforum, og jeg regner med at de fleste vet hvordan både afflinker og bit.ly fungerer.

Benytter bit.ly like ofte for å måle antall klikk, som det å skjule linker. :)

Jeg snakker ikke bra om kurset, jeg har ikke peiling på om kurset er bra eller ikke. Jeg snakker bra om Shoemoney.
 
A

andy

Guest
åpenbart at du bare prøver å tjene penger på linken din - utrolig dårlig gjort.
 

Ståle

Medlem
Har meldt meg på kurset, og er vel egentlig litt skuffet. Det er ingen videoer inne i systemet. Foruten en video som har vært tilgjengelig åpent lenge, og en ny video, som, hold dere fast; bruker 10 minutter på å forklare hvordan man lager seg en gmail-konto.

Hadde egentlig forventet at det lå en del basic videoer klar, slik at de som faktisk har en gmail-konto fra før kunne hoppet over de første stegene, og startet rett på affiliatedelen.

Ser for meg at det kommer en ny video hver 3 dag, hvor han skal gå igjennom hvordan man lager en facbook-konto, en myspace-konto etc.

Har sendt han en mail, så avventer svar. Spørs om jeg kommer til å benytte meg av fornøydgarantien hvis det ikke dukker opp noe mer snart.

Mulig jeg er utolmodig nå, men jeg hadde virkelig forventet at det var mer enn dette fra starten. Jeg ser jo den at det er et kurs, og at man skal lære etterhvert, men hadde forventet litt mer til å starte med. Jeg vil jo starte nå, helst i går. :) Det å sette opp en gmailkonto tar jo ikke 3 dager...
 

i-net

Medlem
Har sett en av vidoene hans jeg fikk på mail før denne launchen, og jeg må si jeg føler meg nesten sikker på at dette bare er ment for nybegynnere. Og at andre har lite eller ingenting å få ut av dette. Bare en personlig mening.
 

Ståle

Medlem
Tror nok du har rett i-net. Men jeg tror han hadde tjent på å hatt en del videoer tilgjengelig fra starten, slik at de mest ivrige kunne startet med en gang.

Ser forresten at kurset er fullt nå. Han tjener iallefall bra på dette; 1200kr * 500 personer * 12 måneder = 7 200 000 kr (minus evt affiliatekomisjoner)
 

Tonny Kluften

Administrator
Mulig jeg er utolmodig nå, men jeg hadde virkelig forventet at det var mer enn dette fra starten. Jeg ser jo den at det er et kurs, og at man skal lære etterhvert, men hadde forventet litt mer til å starte med.

Dette er bevisst fra Shoemoney sin side. Alle ville brukt money back garantien hvis alle hemmelighetene ble avslørt med en gang.

Var det noen av dere som tok screenshot eller lastet ned den stygge landingssiden hans? Skulle gjerne tatt en kikk på den igjen.
 
Sist redigert:

Keanu

Geek
For et lignende system, kan jeg anbefale The Keyword Academy. (ikke aff-lenke :p)

Det koster bare $1 dollar å prøve ut for en måned, og da får man tilgang til mye bra nybegynner-videoer. Et annet alternativ er Thirty Day Challenge, som er gratis.

Selv skulle jeg hatt utrolig mye igjen for å kurset om jeg skulle betalt $200. Den beste leksjonen er uansett; jobb hard og mye. Men jeg tror nok han kan få en del medlemmer som er på leting etter den magiske ingrediensen, pengepressa, som ikke finnes.
 

hansvh

Medlem
Hva forventer dere å lære fra kurset? Jeg er nysgjerrig på hva han kan som man ikke kan finne billigere bøker eller nettsteder som forklarer. Jeg betviler ikke hans skills to pay the bills, men tror han selger det kurset mer for å tjene penger enn for å formidle kunnskap. Recurring er en utrolig sleip måte å ta betalt på for denne type innhold synes jeg.
 

lpride

Medlem
Recurring er en utrolig sleip måte å ta betalt på for denne type innhold synes jeg.
Han bruker recurring payments pga hva Tonny sa. Det er samme grunnen til at PPC-Coach også har recurring payments. Jeg hadde nok gjort det samme.
 
A

andy

Guest
ikke for å være frekk, men man er ganske noob hvis man faktisk betaler for noe sånt.

hele siden skriker scam og rip-off, og alle vet at det ikke finnes noe "hemmelighet" til hvordan ting fungerer.

Han har vært heldig med 1 nettside som tjener mye penger. Hvis han var så sykt pro, hvorfor ikke bare lage uendelig mange andre som tjener like mye?
 
Topp