Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Shoemoney System er i gang

Ståle

Medlem
ikke for å være frekk, men man er ganske noob hvis man faktisk betaler for noe sånt.

hele siden skriker scam og rip-off, og alle vet at det ikke finnes noe "hemmelighet" til hvordan ting fungerer.

Han har vært heldig med 1 nettside som tjener mye penger. Hvis han var så sykt pro, hvorfor ikke bare lage uendelig mange andre som tjener like mye?

Kurset er vel da også beregnet for de som er nybegynnere på nettet. I mitt tilfelle ble det litt for basic til å starte med. Vi får se hvordan det går etterhvert. :)

Er nok verken scam eller rip-off, og jeg regner med at man i løpet av kurset vil få tips hvordan man bør sette opp kampanjene sine, tips etc.

Shoemoney har nok vært litt mer enn "heldig med èn side". Tingen er jo at han driver med affiliatesalg, nettsteder, blogger osv. Men i tillegg kommer han nå til å tjene gode penger på å lære bort en del av kunnskapen han har til andre.
 

picxx

Well-Known Member
ikke for å være frekk, men man er ganske noob hvis man faktisk betaler for noe sånt.

Helt enig!
Å betale for noe på nett er jo uaktuelt.
Her skal alt være gratis.. :D
 
U

Uregistrert

Guest
Drit i kuset, her er løsningen-helt gratis

"Tjen penger på å lære noen å tjene penger uten å si at det faktisk er det man tjener penger på."


Sånn. Enkelt og greit. Hvis Dere ikke vil gjøre det sånn finner dere all info Dere trenger gratis på nett.
 

picxx

Well-Known Member
Drit i kuset, her er løsningen-helt gratis

"Tjen penger på å lære noen å tjene penger uten å si at det faktisk er det man tjener penger på."

Finnes en egen tråd for CCP.
 

hansvh

Medlem
Han bruker recurring payments pga hva Tonny sa. Det er samme grunnen til at PPC-Coach også har recurring payments. Jeg hadde nok gjort det samme.

Abonnement er ment for tjenester som er løpende, som f.eks. support, drift og Donald Duck & Co. Hvis man har et produkt med en ende (f.eks en bok eller et kurs) så er det "bare" kamuflering av skyhøy pris som gjør at man tar betalt på annet vis enn fastpris.

Jeg er villig til å vedde $0.50 på at alle artiklene/leksjonene kommer til å være bygd opp som en Lost-episode. Lite innhold, men masse hype av neste utgave.

Hvis for mange velger pengene tilbake tror jeg det er fordi produktet er for dårlig, ikke fordi folk er tyver. Det er mulig jeg er naiv.
 

lpride

Medlem
Han har vært heldig med 1 nettside som tjener mye penger. Hvis han var så sykt pro, hvorfor ikke bare lage uendelig mange andre som tjener like mye?

Sjøl om det lønner seg med fornuftig skepsis, hører argumentet mer hjemme på produkter som hevder å ha "super secret methods" etc, men som selges for et par dollar stykket. Dersom hemmeligheten er så ekstremt lønnsom ville det jo lønne seg å holde hemmeligheten for seg sjøl for å unngå konkurranse.

Men dette er noe heilt annet. Jeg tviler på at Shoemoney risikerer å ødelegge varemerket sitt så enkelt.
 

basicus

SEO Eggspert
Har blitt tilbydt å kjøpe en liste over de 2500 domenene som Shoe jobber med. Takka nei. Han er aller aller best på hype. Ellers jobber han ut fra samme regler som resten av oss. Har tidligere kjørt et eksperiment med han på SEO som var helt greit men ikke noe overraskende.

Nei. Han vil ALDRI røpe hva han virkelig tjener mye penger på. De vil ikke i grunn ikke jeg heller :)
 

picxx

Well-Known Member
Hvordan gikk det her?
Noen som fremdeles er med og kan gi noen tilbakemelding, eller meldte alle seg av? :)
 

Ståle

Medlem
Jeg meldte meg av i går.

Kurset er ok, men alt for basic for min del. I løpet av den første måneden har vi fått 14 videoer, og etter å sett alle de kan jeg ærlig talt si at jeg ikke sitter igjen med så mye. Det eneste som kanskje har vært litt interesant har vært de 2 siste videoene hvor han har gått igjennom ebay, og hvordan man kan kjøpe billig og selge dyrt der. Men ikke noe nytt det heller, dessverre.

Men jeg skjønte hvordan dette kom til å gå nesten fra begynnelsen av, da det ikke var noen videoer der. Jeg tviler på at det kommer noe særlig nyttig i løpet av de første 60 dagene, og melder meg derfor av før det har gått 30 dager slik at jeg slipper å bli belastet for nye $200.


Videoene så langt har handlet om, i korte trekk;
Forslag til bøker man bør lese
Veldig basic hva affiliate marketing er.
Hvordan lage en clickbank konto.
Hvordan lage en AZN konto.
Hvordan klikke på en affiliate link, skrive inn sin egen epost, for å så være overlykkelig på at man får betalt for dette. (!)
Hva forum er, og at man bør skrive der.
Veldig basic hva arbitrage er.
Lage konto hos paypal.
Lage konto hos eBay.
Kjøpe å selge på eBay.

Men, det er mulig det tar seg opp ettersom månedene går... Etter at fristen for refund har gått ut. Heh. :)
 
U

Uregistrert

Guest
Har blitt tilbydt å kjøpe en liste over de 2500 domenene som Shoe jobber med. Takka nei. Han er aller aller best på hype. Ellers jobber han ut fra samme regler som resten av oss. Har tidligere kjørt et eksperiment med han på SEO som var helt greit men ikke noe overraskende.

Nei. Han vil ALDRI røpe hva han virkelig tjener mye penger på. De vil ikke i grunn ikke jeg heller :)

hehe, det er standard for black hats.
 

picxx

Well-Known Member
Takk for oppdatering Ståle.

Var mye som var veldig basic der ja, men starter man f.eks. fra scratch kan nok sikkert dette kurset være verdt pengene man betaler.
Det vil nok sikkert også bli mere avansert etterhvert som tiden går, men tror kanskje han hadde favnet et bredere publikum om han hadde kjørt kurset i flere moduler, hvor de med en del erfaring kunne "joinet" etter at "hvordan opprette en gmail konto" var ferdig liksom.
 
Topp