Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skal starte blogg/ nettside, trenger tips.

picxx

Well-Known Member
1. kom deg ut i livet, jobb noen år som mekaniker, bonde eller fisker.
2. spesialiser deg på ett eller annet som du kanskje lærte deg de årene du jobbet som ett eller annet.
3. bygg videre....
4. hvis du får tid som pensjonist, se om du kan gjøre noe morsomt med internett.
 

knippsen

Medlem
Joda, 35 kr per mnd er ikke noe problem, det er bare at jeg ikke har kjempelyst til å betale alt på en gang. Jeg ser at hos Host1 kan man betale per kvartal. Om jeg husker rett har ikke de det beste ryktet.

Hø? Host1 er jo knallbra.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Joda, 35 kr per mnd er ikke noe problem, det er bare at jeg ikke har kjempelyst til å betale alt på en gang. Jeg ser at hos Host1 kan man betale per kvartal. Om jeg husker rett har ikke de det beste ryktet.

Kanskje du blander sammen med one.com - siden begge heter noe med "en/one" mener jeg? for one.com har ikke det beste ryktet, men er vel mer eller mindre i motsatt ende av skalaen på alle punkter enn host1
 
Sist redigert:
Jeg skriver blogg om interessene mine og det jeg gjør på fritiden. Jeg oppdaterer Facebook-side, Google+ profilen min, Twitter-profilen og Linked-IN profilen min. Venner og betjente har fått vite om bloggen og mange av de "liker" Facebook-siden til bloggen.

For meg er kjøp av reklame ikke aktuelt. Bloggen bruker jeg til å skrive om hva jeg gjør på fritiden og det jeg interesserer meg for. Det blir ikke så spennende for folk å lese hvis de ikke kjenner meg.

Kjøp av reklame kan øke trafikken til en blogg veldig mye, men det spørs om det er nødvendig med mye trafikk. Klikkbasert reklame ville jeg uansett valgt.
 
Topp