Kjapp og trygg hosting for Wordpress

"Skjule" ikke-lansert nettsted

Gaasehud

Medlem
Hei!

Når jeg pusler med noen nettsteder og jeg ennå ikke har "lansert" dem, kunne det være greit å forsikre seg om at ingen finner siden. Noen som har noen tips?
- går jo an å passordbeskytte siden, har ikke testet ut dette så vet ikke hva som er det beste alternativet
- om siden ikke ble funnet av søkemotorer hadde det holdt, "ingen" skriver inn adressen uten å vite om sida, så om den ikke fantes i søkemotorer hadde det vært bra (vet om index nofollow eller hva den heter, men vet ikke om jeg kan stole på denne)

Hvordan gjør dere det? På forhånd takk! :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
jeg bruker et spesiallaget wp-theme som heter Launchpad, som viser en "side under bygging" til brukere som ikke er innlogget som admin i wp, mens vi som er innlogget får se siden som den "egentlig" er.

hvis du bruker wp på disse sidene dine er dette en fin løsning.
 

Ståle

Medlem
jeg bruker et spesiallaget wp-theme som heter Launchpad, som viser en "side under bygging" til brukere som ikke er innlogget som admin i wp, mens vi som er innlogget får se siden som den "egentlig" er.

hvis du bruker wp på disse sidene dine er dette en fin løsning.


Er det denne?
WordPress › LaunchPad « WordPress Themes

Isåfall, hvordan ordner du det slik at du ser det "ordentlige" designet?
 

Gaasehud

Medlem
Tusen takk, masse gode tips! .htaccess er alltid en kjapp, grei løsning så tror jeg går for den! php-snutten og temaet skal jeg også sjekke ut. Takker! :)
 
Topp