Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SmartResponse

Gisle

Medlem
Hei.

Nå har endelig SmartRespons fått en egen norsk Partner Manager. Jeg vil benytte anledningen til å minne dere på at vi er en av Nordens Største affiliatenettverk og har holdt på siden 1999. Jeg kommer til å jobbe for at dere skal få god service og support som partnere i SmartResponse.

Vi har meget konkurransedyktige utbetalinger. I tillegg lead shaver vi ikke. Vi synes dere som kjører kampanjer gjennom oss skal få godt betalt for dette og vi gir derfor 100% betalingsgaranti på de leads dere genererer, uansett om vi får betalt av annonsøren eller ikke.

Om du ikke er partne hos oss er det bare å registrere seg her: Bli en publisher

Mvh
Gisle
git@smartresponse.no
 

Gisle

Medlem
Velkommen Gisle!

Fint om du kan si litt om hvilke Norske kampanjer dere har.

Hei Zapotek.

Takk!

Vi har et bredt utvalg av kampanjer innenfor de fleste segmenter som Helse, reise, bank/lån osv. For full oversikt kan du enkelt registrere deg som partner. Det er både uforpliktende og gratis. Da der du både hvilke kampanjer vi har og hvor mye vi betaler ut.

Jeg kommer til å sitte både mot dere partnere og annonsører, noe som gir meg en mulighet til å etterkomme ønsker om spesifikke kampanjer. Det er bare å komme med forslag så skal jeg gjøre mitt for å få kampanjen inn.

Mvh
Gisle
 

Gisle

Medlem
Hvilken platform bruker dere?

Hvor mye tjener deres beste affiliates?

Hei Kongen.

Vi kjører Direct Track

Vi har veldig mange ulike typer partnere som strekker seg fra bloggere, hjemmesider, e-postdatabaser og andre affiliate-nettverk. Det er derfor stor variasjon i forutsetningene for å tjene penger. Vi ønsker likevel å yte den beste service selv til en nisjet blogger og hos oss finnes de beste foruttsetninger for det.
Det er likevel noen spesiellt gode grunner til at mange velger å kjøre kampanjer gjennom vårt nettverk:

-Vi har en meget god payout på våre kampanjer.
-Vi har 100% betalingsgaranti på de leads du leverer til oss, uansett om vi får betalt av våre annonsører eller ikke.
-Forutsigbar inntjening når du vet du får betalt for det du har levert og at betaling kommer 30 netto.
Nå har vi også norskspråklig support og service for våre partnere!

Mvh
Gisle
 
Sist redigert:

kongen

kongemedlem
Hva skiller dere fra de andre cpa nettverkene? (guava, adservice, mikkelsen osv)

Hvor mye per måned tjener deres beste affiliates? 10K, 100K, 500K, mer?
 

Gisle

Medlem
Hva skiller dere fra de andre cpa nettverkene? (guava, adservice, mikkelsen osv)

Hvor mye per måned tjener deres beste affiliates? 10K, 100K, 500K, mer?

Våre partnere har tjent både 10K, 100K, 500K og mer, men jeg tror du også godt vet at jeg ikke kommer til å skrive her hvem det er.

Jeg tror det viktigeste er om vi kan få deg til å tjene mer med oss Kongen.
Har du opplevd at du ikke har fått betalt for de leads du har levert, at betaling har uteblitt eller utsatt pga. at annonsøren ikke har betalt affiliate nettverket. At det er differanse mellom det du har generert og det du har fått betalt for?

Vi eies til 50% av JyllansPosten og Politiken noe som gir oss et sterkt økonomisk fundament som sikrer at du får dine penger til avtalt tid.

Vi betaler deg for alle de leads du leverer til avtalt tid uansett om våre annonsører betaler oss eller ikke. Det skiller oss fra de andre.

Mvh
Gisle
 

kongen

kongemedlem
Våre partnere har tjent både 10K, 100K, 500K og mer, men jeg tror du også godt vet at jeg ikke kommer til å skrive her hvem det er.

Jeg bryr meg ikke om hvem det er som har tjent dette, jeg ønsker bare å se om det er potensial til store inntekter.

Vi betaler deg for alle de leads du leverer til avtalt tid uansett om våre annonsører betaler oss eller ikke. Det skiller oss fra de andre.

Hvordan behandler dere overages?
 
Sist redigert:

Msites Ltd

Livsnyter
Hei.

Nå har endelig SmartRespons fått en egen norsk Partner Manager. Jeg vil benytte anledningen til å minne dere på at vi er en av Nordens Største affiliatenettverk og har holdt på siden 1999. Jeg kommer til å jobbe for at dere skal få god service og support som partnere i SmartResponse.,

En av Nordens største målt i....??

Vi har meget konkurransedyktige utbetalinger. I tillegg lead shaver vi ikke.

Insinuerer du her at konkurrentene ikke driver rederlig?

Vi synes dere som kjører kampanjer gjennom oss skal få godt betalt for dette og vi gir derfor 100% betalingsgaranti på de leads dere genererer, uansett om vi får betalt av annonsøren eller ikke.

Dette vil vel bety at vi på et eller annet tidspunkt kan risikere at dere går konkurs og at vi ikke får sluttoppgjør fra dere hvis det er for mange som ikke betaler!?!

Om du ikke er partne hos oss er det bare å registrere seg her: Bli en publisher

Mvh
Gisle
git@smartresponse.no

Det er greit at du vil fremme deres bedrift og affiliatenettverk, men da synes jeg du skal fortelle oss hva som er bra ved å bruke dere.
Jeg synes foreløpig at det ikke er kommet frem noe annet enn hva alle sier.... og i tillegg synes jeg du har en litt skjev start i din introtekst her.

Kom gjerne med noe som virkelig gjør at vi skal velge Smartresponse fremfor noen andre!
 

Gisle

Medlem
En av Nordens største målt i....??



Insinuerer du her at konkurrentene ikke driver rederlig?



Dette vil vel bety at vi på et eller annet tidspunkt kan risikere at dere går konkurs og at vi ikke får sluttoppgjør fra dere hvis det er for mange som ikke betaler!?!



Det er greit at du vil fremme deres bedrift og affiliatenettverk, men da synes jeg du skal fortelle oss hva som er bra ved å bruke dere.
Jeg synes foreløpig at det ikke er kommet frem noe annet enn hva alle sier.... og i tillegg synes jeg du har en litt skjev start i din introtekst her.

Kom gjerne med noe som virkelig gjør at vi skal velge Smartresponse fremfor noen andre!

Hei Msites Ltd.

Du etterspør hvorfor vi skal velge SmartResponse.

100% betalingsgaranti på alle leads du leverer uansett om våre annonsører betaler eller ikke.
Pålitelig betaling i tide.
Konkurransedyktige utbetalinger
Vi legger også resurser på god service og har som sagt nå en egen norsk partner manager.

Jeg konstaterer at du oppfatter det jeg framhever som hva fordelene med SmartRespons som negativ kritikk av andre nettverk. Samtidig ber du meg også redegjøre for hvorfor du skal velge SmartRespons over de andre. Jeg håper du leser mine punkter over med det utgangspunkt at det er fordelene med SmartResponse og ikke kritikk mot andre nettverk.

SmartResponse driver en sunn forretning som ikke risikerer konkurs selv om vi har en betalingsgaranti. Dette er mye på grunn av av at vi gjennom 12 år har bygget opp et betydelig økoniomisk fundament og vi til 50% eies av Jyllandsposten og Politiken som er en av Nordens største mediekonsern og ytterligere gir oss finansiell styrke, som igjen er en sikkerhet for våre partnere

Mvh
Gisle
 

Bjrl

Medlem
Jeg har brukt SmartResponse lenge (et par år). Har veldig positive erfaringer med dem. Pengene kommer når de skal, det er variasjon i kampanjer, de har en del unike som du ikke finner i andre nettverk og komiisjonen er absolutt bra. De har også rene klikk-kampanjer, men der er jeg noe mindre fornøyd (man må søke om å bli godkjent, det tar som regel mange dager fra man søker til man får svar - og har man levert bra volum på klikk på tidligere kampanjer uten at konverteringen har vært bra, er det svært tvilsomt om man blir godkjent senere). Klikkene betales relativt godt, med priser opp mot 3 kroner på noen kampanjer.

Og jeg kan bekrefte at det er mulig å tjene veldig gode penger på kampanjene fra dette nettverket.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hei Msites Ltd.

Du etterspør hvorfor vi skal velge SmartResponse.

Ja, og jeg har fremdeles ikke fått noe svar på dette!?!

100% betalingsgaranti på alle leads du leverer uansett om våre annonsører betaler eller ikke.
Pålitelig betaling i tide.
Konkurransedyktige utbetalinger
Vi legger også resurser på god service og har som sagt nå en egen norsk partner manager.

Du gjentar deg selv, og dette her er fremdeles ikke noe mer enn hva de andre nettverkene leverer.

Jeg konstaterer at du oppfatter det jeg framhever som hva fordelene med SmartRespons som negativ kritikk av andre nettverk. Samtidig ber du meg også redegjøre for hvorfor du skal velge SmartRespons over de andre. Jeg håper du leser mine punkter over med det utgangspunkt at det er fordelene med SmartResponse og ikke kritikk mot andre nettverk.

Her konkluderer du feil! Jeg har ikke sagt at alt det du sier som fordeler er negativ kritikk av konkurrenter. Det var ett punkt jeg reagerte på, og det ser du hvis du leser mitt svar igjen.

SmartResponse driver en sunn forretning som ikke risikerer konkurs selv om vi har en betalingsgaranti. Dette er mye på grunn av av at vi gjennom 12 år har bygget opp et betydelig økoniomisk fundament og vi til 50% eies av Jyllandsposten og Politiken som er en av Nordens største mediekonsern og ytterligere gir oss finansiell styrke, som igjen er en sikkerhet for våre partnere

Mvh
Gisle

Å eies av store selskaper kan være både fordeler og ulemper. Disse har ofte et større krav til resultat - noe som påvirkes av om kundene betaler eller ei - og de har ofte finansielle muskler til å trå til om man ønsker å utvikle seg.

At du avviker å svare på noen av mine spørsmål tar jeg som et tegn på at du ikke har noe godt svar.

Affiliatenettverkene i det norske markedet er alt for like. Samme kampanjer, samme utbetalinger (med små differansielle forskjeller), like dårlig/god service/oppfølging. Derfor etterlyser jeg om det er noe som virkelig skiller dere fra de andre
 

Gisle

Medlem
Ja, og jeg har fremdeles ikke fått noe svar på dette!?!

Affiliatenettverkene i det norske markedet er alt for like. Samme kampanjer, samme utbetalinger (med små differansielle forskjeller), like dårlig/god service/oppfølging. Derfor etterlyser jeg om det er noe som virkelig skiller dere fra de andre

Det er helt klart at affiliatenettverkene er ganske like. Jeg skal absolutt ikke påstå at vi skiller oss betraktlig ut i forhold til de andre, men vil likevel poengtere at de nevnte punktene som betalingsgaranti for leverte leads, pålitlig betaling, konkurransedyktige utbetalinger i tide handler om at vi ønsker å yte en ekstra god service.

Hva er det du, Msites Ltd ønsker av affiliatenettverkene som vil gjøre en virkelig forskjell?

Mvh
Gisle
 
Topp