Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SmartResponse

Gisle

Medlem
Jeg har brukt SmartResponse lenge (et par år). Har veldig positive erfaringer med dem. Pengene kommer når de skal, det er variasjon i kampanjer, de har en del unike som du ikke finner i andre nettverk og komiisjonen er absolutt bra. De har også rene klikk-kampanjer, men der er jeg noe mindre fornøyd (man må søke om å bli godkjent, det tar som regel mange dager fra man søker til man får svar - og har man levert bra volum på klikk på tidligere kampanjer uten at konverteringen har vært bra, er det svært tvilsomt om man blir godkjent senere). Klikkene betales relativt godt, med priser opp mot 3 kroner på noen kampanjer.

Og jeg kan bekrefte at det er mulig å tjene veldig gode penger på kampanjene fra dette nettverket.

Mvh
Bjørn Jarle

Takk Bjørn Jarle for positiv og kritisk omtale.

Som du nevner har vi mange ulike og unike kampanjer noe vi stadig jobber med for å kunne tilby dere flera av. Jeg skal ta opp det med søkefristen for det er selvsagt irriterende at det kan gå tid fra du ønsker å kjøre en kampanje til den kan settes igang. Det kan være kampanjer der vi behøver en godkjenning av vår annonsør før vi kan gi en godkjenning, men da kan vi også informere om dette så vi setter korrekt forventning til deg. Det samme gjelder om du har fått en godkjenning og levert for senere ikke å få kjøre kampanjen.

Mvh
Gisle
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det er vel ikke så mange andre nettverk som har 100% betalingsgaranti?

Skulle gjerne likt at TD hadde det, så kunne jeg doblet inntektene mine...

Hva legger du i 100% betalingsgaranti da? Når det ikke er mer penger igjen, så er det ikke mer penger igjen....

Og, hvis det du sier om TD stemmer, så er jo det et godt eksempel..... Skulle de betalt ut dobbelt så mye til deg uten å få inn mer enn halvparten så ville de raskt gå konkurs! Og, da vil det jo være noen som ikke får pengene sine......

Selv om man har en sterk eier, så vil ikke de pumpe inn penger hvis bedriften drives med minus over tid. Ingen eiere liker å tape penger....
 

Dag Frogner

Supermedlem
Hva legger du i 100% betalingsgaranti da?

I dette tilfellet betyr det jo at man får penger uavhengig av om annonsøren betaler eller ikke.

Det høres ikke ut som god business for SmartResponse, men for oss som driver nettsider er jo dette gull verdt.

Og jeg vil jo tro at de har et eller annet system / opplegg som gjør at de ikke bare betaler og betaler uten at det kommer penger inn også.

Kanskje Gisle kan utdype dette litt nærmere?
 

Msites Ltd

Livsnyter
I dette tilfellet betyr det jo at man får penger uavhengig av om annonsøren betaler eller ikke.

Det høres ikke ut som god business for SmartResponse, men for oss som driver nettsider er jo dette gull verdt.

Og jeg vil jo tro at de har et eller annet system / opplegg som gjør at de ikke bare betaler og betaler uten at det kommer penger inn også.

Kanskje Gisle kan utdype dette litt nærmere?

Hvis det ikke er god business for Smartresponse - så er det heller ikke god business for oss!

Skal det være et godt partnerforhold så er man avhengig at begge parter driver god business - ellers blir det fort slutt på businessen. Det kan da ikke være så vanskelig å se det!?!
 

Gisle

Medlem
Hva er koblingen mellom Guavamedia og Smartrespons?

Hei Dre_C.

Jeg er litt usikker på hva du mener her Dre_C.

Det er ikke noen forretningsmessige koblinger mellom Guavamedia og SmartResponse. Vi er to helt separate bedrifter uten noen felles eier. Som affiliatenettverk er vi både konkurrenter men kan samarbeide om enkelt-kampanjer slik vi også gjør med andre affiliatenettverk.


Mvh
Gisle
 

Gisle

Medlem
Hvis det ikke er god business for Smartresponse - så er det heller ikke god business for oss!

Skal det være et godt partnerforhold så er man avhengig at begge parter driver god business - ellers blir det fort slutt på businessen. Det kan da ikke være så vanskelig å se det!?!

Hei Msites Ltd og Dag Frogner.

Jeg svarer dere begge her. Selvsagt er det slik Msites Ltd skriver at det ikke kan være en bra business om man ikke får inn pengene på den andre siden. Det gjør vi, men det de fleste andre affiliatenettverk ikke kan som vi har muligheten til er å ligge ute med betalingen i mellomtiden. Vi har i kraft av vår økonomi råd til å betale ut før vi får betalingen fra våre annonsører. Dette har vi gjort i over 11 år.

Mvh Gisle
 
Topp