Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spons-et-innlegg på Glabladet!

picxx

Well-Known Member
500.- for en "boks" med link og evt. beskrivende tekst er langt fra dyrt på en side som glabladet. Jeg tror likevel Sindre kunne fått en bedre uttelling om annonsøren selv kunne fått valgt hvilket innlegg boksen skulle vært plassert i. Da snakker jeg ikke om nye innlegg, men innlegg som allerede eksisterer.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Å gå til angrep på person er ganske lavmål - @nutz og @sindre - men, det er vel slikt som skjer når man ikke har gode argumenter og poenger å komme med.

Hvis dere ikke klarer å forholde dere til at debattantene har forskjellige meninger burde dere ikke være med å diskutere.

@picxx: prisen har vi ikke diskutert i det hele tatt.

Når det kommer til Sindres inntjening så ville han ha vært tjent med å selge på visningspris hvis han har de 300K sidevisninger pr mnd som han sier.

7 annonseplasseringer x 300.000 sidevisninger = 2.100.000 annonsevisninger pr mnd

2.100.000 annonsevisninger x 0,05 pr visning = 105.000 NOK pr mnd

Selv med en halvering av den allerede lave prisen jeg satt har han en ok inntekt....
 

Nutz

Med lem
@Msites, var ikke ment som et personangrep til deg, bare et råd til Sindre om ikke å legge for mye energi i å forsøke å overbevise noen, da noen alltid har rett. :)
 
Topp