Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Starcraft 2

Tonny Kluften

Administrator
Slipper ikke unna Starcraft 2 her på Wf. Jeg spilte en del før og Starcraft er det spillet jeg har spilt mest, sikkert ti ganger så mye som alle andre spill til sammen.
Så nå er spørsmålet, vil jeg få nye søvnløse netter hvis jeg kjøper Starcraft 2, er det like bra som det første? Håper svaret er nei...
 

Keanu

Geek
Spillet er nok glitrende. :) Som med eneren, så er enhetene i hver fraksjon godt justert i forhold til hverandre, så PvP-delen (spiller mot spiller) vil vare mange år.
Kampanjen er også god (runda den i går, om jeg kan si det uten å bli låst inne ;) ), men for meg vil Starcraft 2 alltid handle om å spille mot andre over nett.

Den store fordelenen med Starcraft 2 er at det ikke krever så mye tid. Det er såpass intensivt av noen få timer spilling per uke til tilfredsstille tørsten.

Kort sagt, så må jeg si meg meget fornøyd ja.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Humz... Den gangen jeg gikk IT-linjen var det forbudt mot Tetris. Så jeg lagde min egen variant - som da måtte testes.
Jeg tror det allerlureste hadde vært å holder meg bort fra Starcraft foreløpig. Heldigvis har jeg ingen aning hva det er for noe så jeg slipper å anstrenge meg ;)
 

skogtrollet

Medlem
Jeg var på release dagen, stilte meg i kø 15 min før det åpna. Er kun i bronze league enda, så er ikke så skilled i 1v1 enda.
 

Bjørn Andersen

Webmaster
spilte igjennom kampanjen jeg, den var bra, men synes det er dårlig strategi spill ellers på multiplayer...bare konkurranse om hvem som kan klikke fortest og spy ut mest enheter per sekund, liker bedre strategi spill der man faktisk må bruke enhetene på en smart måte for å vinne ... men men, som sagt , bra kampanje
 

skogtrollet

Medlem
Starcraft 2 og andre rts(real time strategy)spill handler om mye mye mer Bjørn. Skulle likt og sett den posten der på det offisielle sc2 forumet, oversatt til engelsk. Du hadde blitt flamet igjel :p
 
Topp