Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Startproblemer med hjemmeside. Finansiering

sten

Medlem
Har ordnet en hjemmeside som skal være med på å profilere Finnmark for Tyskland.
Planene er klare for hvilket innhold jeg skal ha på hjemmesiden, så stort sett ingen problemer med det.
Men alt jeg skriver må oversettes til Tysk, å det koster rundt 500-1000kr pr artikkel.
Er det noen muligheter å tjene penger på en slik hjemmeside i startfasen slik at jeg får produsert nok innhold eller kan det være lurt med sponsoravtaler?
Hva kan jeg tilby sponsorer når jeg pr dags dato bare sitter med en hjemmeside uten innhold?
 

InVert

Blogger
Er du god på engelsk sten? Om du skriver artiklene på engelsk så kan du teste ut noen forskjellige tilbydere av oversettelse til tysk på Fiverr.com

Eventuelt gjøre en avtale med dem om å skrive artikler på tysk direkte :)

Da får du i hvertfall ned kostnaden på det området, og kan gjøre som Tonny sier å tilby fremtidig eksponering. Selg inn avtaler på 12 måneder, med forventet vekst på siden i antall besøk og artikler.
 

sten

Medlem
Engelsken min er ikke så god at den kan brukes som oversettelsemateriale, så derfor vil jeg oversetter fra Norsk til Tysk.
Hvor starter jeg med å overbevise sponsorene om fremtidig vekst, å hva skal jeg kreve i sponsormidler mot en slik avtale?

Tar gjerne imot forslag på utforming av menyene.
Forøvrig kan siden ses her:http://www.discoverfinnmark.com
 

InVert

Blogger
000053.jpg


Starter siden virkelig så langt ned? Sitter med Windows 7 og Google Chrome nettleser her.
 

InVert

Blogger
Jeg tror noe slikt hadde blitt fint:
000054.jpg


Men viktig å få noe innhold på siden der for å i det hele tatt synes noe sted, slik at en annonsør kan ha tiltro til at det kommer mer.

Lag en liste over artikler som du kommer til å publisere og gjerne med datoer for når du tror de kommer til å bli publisert :)
 

sten

Medlem
Har endret litt nå på oppsettet.
Kan alltids skrive noen artikler på forhånd å lage en liste over innhold noen mnd fram i tid :)
 
Topp