Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Stripe erfaringer

thoaud

Country manager @ Servebolt
Fikk beta konto hos stripe i dag.

Hva er erfaringen til de som allerede har tatt i bruk stripe?

Bruker dere Checkout eller Stripe.js(inline)?

Hva har dere skrevet i betingelsene, og eventuelt andre steder, med tanke på oppbevaring av kortdata?
Screen-Shot-2012-09-06-at-12.19.23-760x131.png

I Woocommerce så kan det fort oppleves som at nettbutikken oppbevarer kortdata, men det er det jo stripe som gjør(?).

Forøvrig kan man melde seg på stripe beta her.
 
Sist redigert:

Rismoen

Medlem
Har også registrert meg som beta "tester".

Men jeg trenger først SSL. Har du det?
 
Sist redigert:
Ingenting å tenke på, kjør på. Stripe danker ut paypal like godt som 2000 tallet banket 90 tallet.

I Open Cart modulen kan du hvertfall deaktivere kortlagring.
Jeg ser ingen vits i å la kundene lagre kortet, det er kun i den ene av butikkene mine jeg har mange returnerende kunder.
 

Tony J

Alle skal få
Hva kan Stripe kan gjøre som PayPal IKKE kan gjøre?

Er nysgjerrig på Stripe selv, men når jeg leser at "Dette er mye bedre" så sier det meg ikke
så mye.

Er det noen store aktører som bruker Stripe eller er det kun bloggere enda?

Mvh
 
Hva kan Stripe kan gjøre som PayPal IKKE kan gjøre?

Er nysgjerrig på Stripe selv, men når jeg leser at "Dette er mye bedre" så sier det meg ikke
så mye.

Er det noen store aktører som bruker Stripe eller er det kun bloggere enda?

Mvh

Den beste løsningen for min del er at hver nettbutikk har sin egen konto som man kan bytte mellom med2 klikk.

Betaling skjer uten at kunden må forlate siden.

Kunder som ikke kjenner til paypal kan stusse litt når de kommer til betalingssiden.

Det er veldig god oversikt over transaksjonene og de blir tydelig merket med ordrenummer fra nettbutikken.
 

Tony J

Alle skal få
Den beste løsningen for min del er at hver nettbutikk har sin egen konto som man kan bytte mellom med2 klikk.

Betaling skjer uten at kunden må forlate siden.

Kunder som ikke kjenner til paypal kan stusse litt når de kommer til betalingssiden.

Det er veldig god oversikt over transaksjonene og de blir tydelig merket med ordrenummer fra nettbutikken.

Thumbs up :)

Det gjorde meg straks litt mer interessert i og med at man ikke må forlate nettsiden.
Jeg skal implementere en betalingsløsning neste år, så får jeg se om PayPal har kommet etter. Det er jo litt rart at et så stort selskap som PayPal ikke har muligheter for det samme.
 

Rismoen

Medlem
Thumbs up :)

Det gjorde meg straks litt mer interessert i og med at man ikke må forlate nettsiden.
Jeg skal implementere en betalingsløsning neste år, så får jeg se om PayPal har kommet etter. Det er jo litt rart at et så stort selskap som PayPal ikke har muligheter for det samme.

Joda, PayPal har den muligheten. Men bare ikke i Norge.
 

river

Medlem
Jeg har også Stripe konto, men har ikke tatt det i bruk ennå. Bruker bare Paypal.

Jeg synes rapportsystemet til Stripe er elendig. Ingen mulighet for månedsrapporter eller noe som man trenger til regnskap.
 

rattata

Medlem
Jeg har også Stripe konto, men har ikke tatt det i bruk ennå. Bruker bare Paypal.

Jeg synes rapportsystemet til Stripe er elendig. Ingen mulighet for månedsrapporter eller noe som man trenger til regnskap.

Veldig enig med deg i dette. Månedsrapportene til Paypal er oversiktlige og greie. Håper det kan komme noe lignende i Stripe etterhvert.
 
Topp