Substidiert mobiltelefon 12 måneder?

Helge

Profesjonell Googlesøker
Du tenker på Mobilt Bredbånd ?

Du kan sette det på SIMkortet ditt at du skal ha det ja (299 i mnd for Dag&Natt). Men ikke den du har allerede (om du har) da dette er et rent datakort.

Men om du gjør som tidligere sagt her: bruker WiFi, så trenger det ikke å bli så enormt dyrt.
 

Bjørnar

Gründer
Visse ting er lettere å forstå og/eller forklare når man snakker med noen face to face.

Anbefaler deg en tur innom ei sjappe som kan disse tingene, og eretter køper du det du måtte ønske der du måtte ønske det.
 

RusselSim

Medlem
Du tenker på Mobilt Bredbånd ?

Du kan sette det på SIMkortet ditt at du skal ha det ja (299 i mnd for Dag&Natt). Men ikke den du har allerede (om du har) da dette er et rent datakort.

Men om du gjør som tidligere sagt her: bruker WiFi, så trenger det ikke å bli så enormt dyrt.

Tenker på Mobilt Bredbånd ja..

Hvis jeg skal tegne nytt abonnmenent (og nytt nummer) hvilket abonnement hvil passe best med tanke på at jeg sender en del meldinger, nesten aldri MMS og tar rundt 1 samtale hver dag til norske nummere + er gunstig i forhold til datatrafikk.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
RusselSim:

Telenor FriHet: 199,- i mnd med binding
SMS Addict: 199,- i mnd (2000 meldinger)
Datatrafikk: MobilSurf: 99,- (500mb) evt Dag&Natt:299,- (fri bruk opptil 5gb, da strupes hastigheten)

Da har du en fin pakkepris på 497,- i mnd (billigste alternativet) (denne prisen går automatisk ned til 298,- etter 12 mnd)

Du får også mindre SMSpakker, og om du ringer mye til telenornummer så kan jeg annbefale FriKontakt til 49,- i mnd som gjør at du ringer gratis til alle som har Telenor.
 
Tenker på Mobilt Bredbånd ja..

Hvis jeg skal tegne nytt abonnmenent (og nytt nummer) hvilket abonnement hvil passe best med tanke på at jeg sender en del meldinger, nesten aldri MMS og tar rundt 1 samtale hver dag til norske nummere + er gunstig i forhold til datatrafikk.

Sjekk http://www.telepriser.no/ (Får den ikke til å virke her og nå, men når den sida virker er den strålende. Brukte den for halvannen måned siden, og landet på Telenor FriHet som Helge anbefaler -- Telenor har vel også maks 10 kr dagen for datatrafikk, har de ikke?)



1 samtale pr dag? Skrev du ikke nylig i en annen tråd at du fikk skyhøye telefonregninger på grunn av alt for mye ringing?
 

peterandrej

pensjonert moderator
1 samtale pr dag? Skrev du ikke nylig i en annen tråd at du fikk skyhøye telefonregninger på grunn av alt for mye ringing?

Kanskje det er en veeeeeldig lang telefonsamtale? Men jeg trodde han skrev noe om høye tlf-regninger i den tråden om hvordan han kunne lure ut 4000 kr for å hoppe i fallskjerm? Eller var det i den tråden om hvordan man sier opp jobben?

Jaja. Sikkert bare jeg som blingser igjen. Du har nok rett.
 

RusselSim

Medlem
Kanskje det er en veeeeeldig lang telefonsamtale? Men jeg trodde han skrev noe om høye tlf-regninger i den tråden om hvordan han kunne lure ut 4000 kr for å hoppe i fallskjerm? Eller var det i den tråden om hvordan man sier opp jobben?

Jaja. Sikkert bare jeg som blingser igjen. Du har nok rett.

Haha peter digger humoren din...

Uansett er det noen i Norge som i det hele tatt har Iphone 3GS 32GB i svart inne nå? Flere steder hvor jeg var innom var det utsolgt.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
RusselSim: Det er nok ingen i Norge som har det nei... Vi har 2stk inne nå, men de forsvinner til bestillingslisten iløpet av dagen. Så det beste du kan gjøre om du vil ha iPhone er å sette deg på en venteliste.

Hver forhandler rundt om i Norge får ca 2-3 iPhone hver uke.
 

RusselSim

Medlem
RusselSim: Det er nok ingen i Norge som har det nei... Vi har 2stk inne nå, men de forsvinner til bestillingslisten iløpet av dagen. Så det beste du kan gjøre om du vil ha iPhone er å sette deg på en venteliste.

Hver forhandler rundt om i Norge får ca 2-3 iPhone hver uke.

Har satt meg på venteliste på Spaceworld nå så får vi bare se hvordan det går..:)
 

oddbjoro

Medlem
BRYTER du bindingen vil det koste deg 2400,- (1400 for abonnementprovisjon og 1000,- i ekstra kickback som er på iPhone (FriHet er det billigste abonnementet å bryte bindingen med)


Prisen på å bryte bindingen kommer vel litt an på når bindingen startet?
Dvs, at om det 12, 9, 6 eller 3 mnd'er igjen, så er det ulik pris.

Var iallefall slik tidligere, om det slik nå vet jeg ikke.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Helt korrekt oddbjoro... Vet ikke hvordan denne går ned med iPhone, men det er i tilfelle 1400,- den går ned på, da de 1000 er ekstra kickback på telefonen.
 
Topp