Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tele2 med nytt stunt; Gratis annonsering på forsiden av DB.no

webpiken

Medlem
De vises på dagbladet.no også ja. Men de roterere jo mellom veldig mange annonser, så sjansen for at du får sett din egen er vel ikke så stor, med mindre du bruker dagen på å laste om sida :p
 

Bjørnar

Gründer
i tillegg så linkes det til annonsegeneratoren, og ikke til oppgitt url. men helvete heller, det var jo gratis ;)
 

kongen

kongemedlem
Og nå blir man sikkert oppringt av Dagbladet som tilbyr rabattert annonsering,
og av Tele2 som tilbyr fantastisk billig mobilabonnement...
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Greit nok dette, så lenge jeg i alle fall har nettadressen pent plassert i annonsen....selv uten linking...
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg synes dette var å føre brukerne litt bak lyset! Annonsering på nett er da klikkbart videre til annonsørens side!

Når man i tillegg kunne legge til nettadresse var jeg rimelig sikker på at det var fordi de ville ha klikkbare annonser!
 

Ståle

Medlem
Ja, litt skuffet, men man kan vel ikke si noe når man ikke betaler for det... Men hadde jeg vist det skulle jeg blåst opp nettadressen og logen mye mer. Er forresten mindre annonser som roterer enn hva man skulle tro. Det er under 500 stykker nå.

Så, tips til dere som skal legge til en annonse nå; Gjør logo og nettadresse godt synlig!


Når det er nevnt, så har jeg ikke merket noe spesiell oppgang i trafikken... :)
 

Bjørnar

Gründer
klarer selvsagt ikke tracke noe trafikk, ettersom annonsen ikke er klikkbar. kan ikke se noen utslag i trafikken, heller :)

og det tok me tre minutter å lage dette, samt at det var gratis. kan ikke klage. har antakelig brukt mer tid her på denne tråden, enn på annonsemekkinga.
 

Ståle

Medlem
Ingen trafikk som jeg kan se fra loggene, og heller ikke unormalt mer trafikk enn vanlig. Dårlig uttelling for min del.
 

sammy

Medlem
Tele 2 med nytt stunt.

Det var irriterende at jeg ikke så dette tidligere. For nå er det vel for sent eller?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
@sammy - Er nok for sent nå, men du trenger ikke tenke så mye over det altså. Dette var dårlig av Tele2, som tydeligvis ikke helt har forstått hva og gi bort en gratis annonse faktisk betyr. Kjedelig, dårlig og skuffende stunt fra Tele2. Men som allerde nevnt - Det var tross alt gratis. :(
 
Topp