Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Til deg som vurderer å kjøpe pelsbutikker

Knut

Medlem
I natt pulte jeg på aldri så lenge. Kona synes det er for kaldt til å ha sex. Men jeg fikk inspirasjon av denne tråden og kjøpte en skinnfell hu ligger på. Nå er a hypp som pokker igjen. Hu sier hun føler seg både varm og litt dørty på grunn av all den praten om skinnfeller for tiden.
 

picxx

Well-Known Member
Vel, det er ikke noe å spekulere i hva man skal kjøpe inn som julegave til familien i norge ihvertfall. Herfra blir det full bestilling av hodevarmere fra pelslue.no til alle i hele familien.
Kan jo ikke la de fryse ihjel bare fordi jeg har det godt og varmt .. man er da medmenneskelig. :D
 

Knut

Medlem
Kan du ikke bare lade blåserøret og stikke til skogs etter noen apekatter og flå de selv da? Du kan jo til og med bli leverandør til pelslue.no.
 

picxx

Well-Known Member
Det hadde jaggu ikke vært så dumt, men er ikke så mangen apekatter her da.
Hva tror du f.eks. om en elefantjakke? Det hadde kanskje slått an?
 

zapotek

Medlem
Etter å ha lest innleggene i denne tråden har jeg bestemt meg for å begynne med dåsemikkelimport. Disse skal jeg lage dåsemikkelluer av. Skinnet sitter løst på disse, så selve avskinningen er ganske human.
 

clinton4

Medlem
...Hva tror du f.eks. om en elefantjakke? Det hadde kanskje slått an?

Ikke dumt det nei... Tenk å kunne gå rundt med sømløse armer laget av elfantsnabler! Det er kvalitet det! Det går jo to elefanter pr jakke, men det får jo bare være.
 

pleb

Medlem
Håper neste "store" svadatråd handler om haiene i "Shark" el-sheik. I tillegg håper jeg at den trådstarteren har et ønske om å utrydde haier fordi det hemmer masseturismen i Egypt uten helt å ha dokumentasjon på det, men heller bunnløse påstander som han tar fra sitt eget hode.

Der ville jeg stilt opp.

EDIT: Kanskje heller bare skrive en post om det på Partyferie? Hmm...:)
 

quicktech

Medlem
Hva er vitsen?

Jeg lurer på en ting i forbindelse med denne praksisen i Kina hvor de flår dyr levende. Hva er egentlig vitsen? Er det en konkret grunn til at de ikke dreper dyret før det flås? De som driver med jakt vet for eksempel at kjøttet blir bedre ved å drepe dyret kun med et skudd, fordi hvis man skadeskyter først og så skyter dyret på nytt vil kjøttet være fullt av adrenalin og da smaker det ikke no særlig godt. Men jeg kan ikke med logisk tenkning finne noen liknende årsak til hvorfor pelsen skulle ha bedre kvalitet hvis dyret flås levende? Noen som vet hvorfor?
 

hansson

Langveisfarende
De vil ikke ødelegge skinnet ved å perforere det. Derfor spanderer de heller ikke en bolt gjennom skallen på dyret slik de gjør med kyr osv., jeg går ut fra at det er fordi også skinnet på hodet har en verdi sammen med resten.
 
Sist redigert:
Topp