Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Til deg som vurderer å kjøpe pelsbutikker

picxx

Well-Known Member
Noen som vet hvorfor?

Jeg vet ikke om det er noen forskjell, men det kan godt tenkes, da mesteparten av den nordamerikanske pelsdyrindustrien heller ikke dreper dyret før det flåes i praktisk forstand. Det blir bedøvd med karbonmonoksid, dioxidgass eller får elektrosjokk før det flåes, så en skal vel ikke se bort fra at det faktisk er en forskjell. Man finner vel neppe noen dokumentasjon akkurat om dette på nett.
 

hansson

Langveisfarende
Gift ville sikkert vært smart, spørsmålet er vel hva de gjør med kjøttet etterpå. Det går kanskje til menneskemat (i Kina) eller blir malt til dyrefor eller noe. Tipper ellers at det har mye med økonomi å gjøre, og rett og slett latskap. Gift og elektrosjokk og gass koster penger, et kakk i hodet er gratis. Og jo mindre blod det blir, desto mindre å rydde opp for galningene etterpå.
 

hansson

Langveisfarende
Det var da endelig godt at det var en tyrker og ikke en nordmann, for da ville vel jeg og Webforumet fått skylda... Må understreke at selv om jeg er imot uetiske produkter fra mishandlede dyr er jeg ikke tilhenger av hacking av andres eiendom.
 
Topp