Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding Agurkposten.no, og litt om hvordan jeg tjener penger på blogging

peterandrej

pensjonert moderator
Jaja. Best å være på den sikre siden. Endret linkfarge til blå, og fjernet dessuten URL under teksten. NÅ ligner den ikke så altfor mye synes jeg.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Keanu: eCPM ligger vel rundt 70 kr sånn ca. Adsense står for ca 40% av dette, og så har jeg TD og eget annonsesalg. Målet er 100 kr eCPM innen sommeren, og det bør jeg faktisk nå ganske greit med økte priser på annonsesalg og mer fokus på TD. Blir litt sånne "funny" anmeldelser av filmer og slikt - som jeg jo selvsagt har peiling på siden jeg ser utrolig mye film og tv-serier. Har vel snart 1000 DVD'er i hus. Kjerringa er fra seg av sinne hver gang jeg kommer hjem med en ny DVD (men til mitt forsvar skal det sies at dvd-butikken ligger rett ved siden av hallen der jeg trener til NM i biljard hver dag..) Jeg har så mange DVDer at jeg faktisk ikke tar vare på Coverne, men har heller kjøpt noen digre mapper med plass til 200 dvd'er i hver. Sånne har jeg 5 av. Så kan jeg bla gjennom samlingen ikke sant. Coverne kaster jeg.

Blir vel også å skrive en del anmeldelser om diverse produkter som jeg kan dyplenke til via TD. Mye rart man kan finne hvis man bare leter litt. Problemet er jo selvsagt å gjøre det litt morsomt og sånn, så ikke leserne får helt sponk av meg. Men, jeg er jo drit-talentfull så det går vel bra (hehe)

Atomet: Ja. Tnx.net bruker jeg på peterandrej.com, men jeg har jo der ca 50 engelske poster og ca 600 (!) norske poster, så bare kjør på. Herregud, da jeg plasserte noen linker med poengene jeg hadde tjent opp så havnet linkene på masse søppel på russisk, så bare kjør på. verste som skjer er jo at du blir bannet fra tnx, men who cares.

Adrian: Ja, skal legge til favicon straks.
 
Topp