Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding Agurkposten.no

peterandrej

pensjonert moderator
Brukernavn; ja. jeg står for det jeg mener: når det kommer til å tjene penger så er VG #1. Det handler om å tilpasse design til annonser og ikke omvendt. De mange fargene gjør at bannere blendes inn (bannere er jo fargefulle..), og det er alfaomega når det kommer til CTR og slikt. Sikkert salg også.

Agurkposten er laget for å tjene cash. Da må man gjøre som de store gutta.

Angående salg: jo. kunne jo solgt dette selvsagt. Med support antar jeg. Blir ikke noe billig nei. Gidder ikke å gjøre support og tilpasninger for under tusenlappen iallefall.

Så vet dere hvor landet ligger.
 

sKrud

Meget sliten student
PetterA: Er vell ikke det et jeg tror at dette er så vanskelig å lage, tente bare på ideen.. nettop fordi (som du har sagt over) er et kjent design, og bra CTR pga. sterke og mange farger...

Men som sagt, likte det kjempe godt..Du er ikke bare en flink designer, men også kreativ på ide fronten..

:) en grønn til deg for kreativitet og for å også være nordlending (om jeg ikke husker feil, tromsø right?)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Bra gjetta skrud, det står jo bare under "bosted" rett over antall innlegg han har :)

Grønn fra meg også! genial ide. Jeg regner med det ikke er noe måte VG kan sende advokater etter deg?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Tror ikke det. Hvorfor skulle de bry seg egentlig? Når det kommer til alt så har jeg ikke stjålet noe særlig fra dem (hvis vi ser bort fra overall-feel..), så det bør gå greit. Dette er jo så opplagt en VG-nett tulle-rip-off at de sikkert bare synes det er gøy.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Går bra faktisk dette. CTR er bra (over 6% på TD annonser) og jeg holder også på med å kategorisere innholdet slik det sømmer seg for en nettavis. Altså nyheter i midten og så ymse annet (babes, reise, dvd, spill, film, etc) i sidebar.

Skal også lage custom-single-pages slik at innlegg i de ulike kategoriene får sin egen mal slik at jeg kan tilpasse TD-annonser etter innholdet (brafilm-annonser på innlegg om film, etc..). Dette tar litt tid, spesielt siden jeg har en del kategorier, og fordi jeg mangler innhold i en del kategorier jeg har planlagt.

Anyway, dette er en fin måte å se hva WP faktisk duger til. Jeg lærer utrolig mye om de ulike mulighetene og ikke minst erfarer jeg hvordan man gjør ting mest mulig effektivt. Når jeg har laget dette ferdig står jeg mye bedre rustet til å lage WP-maler for kundene mine med alle de tilpasninger de måtte ønske.
 
Topp