Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding Agurkposten.no

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe... Fy flate jeg må bare si at dy er en dyktig designer, og syns også dette var bra.
Husker du sa tidligere du sliter med grafikk og lyse farger, noe jeg begynner å lure på om du har begynt å jobbe med. Er ikke mye jeg vil si på grafikken på siden.

Må bare legge til at værmeldingen din er den beste jeg har sett.. Og du kan vel skryte av at den aldri tar feil også :p
 

Msites Ltd

Livsnyter
Spennende dette med at du "kopierer" mere kjente merkevarer sine design og gjør dem om til blogg-design! Tror nok du kan gjøre god business på dette!

Når det gjelder Verdens Gang så er vel det en avis jeg personlig i utgangspunktet finner "rotete".... Men, her har du faktisk fått etterlignet den og samtidig (foreløpig) holder den enkel og oversiktlig....
 

peterandrej

pensjonert moderator
eeeh.. keanu: det er vel bare "clear-banneret" (det svarte med pil ned som ligger mellom alt) som er kopiert. Resten har jeg laget selv. Du kan si; det er lett å lage grafikk når du har en "mal" å gå etter..
 

peterandrej

pensjonert moderator
eeeh, kenneth; vanskelig å selge denne da den ikke er sånn "work-out-of-the-box" liksom. bruker en del custom-fields og slikt. kjøpere må nok få et lite lyn-kurs i å lage poster til denne tror jeg.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Nei, det er ikke mye jobb. Men, du må regne med at det er litt vanskeligere enn å poste som vanlig. Kort fortalt; artikkelbildene er custom-fields, som må opprettes og brukes av artiklene som skal ligge på forsiden (det er ikke artikkelbilder på undersider).

Deretter; du må customize alle header-bilder og slikt. Og dessuten redigere en del templater (sidebar.php, index.php, single.php, etc) da jeg lager disse med html, og ikke med wp-template-tags.

Ellers er det vel som vanlig. Vil tro det er en times jobb ca å få det helt tilpasset din side.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Skrud: det er jo ikke vanskelig å lage dette her altså... hvis du kan litt css, html og litt mer enn vanlig kunnskap om wp, så er dette lett. Er jo ikke ferdig med det. Må lage arkiv-sider og slikt. Skal tenke på hva som er rimelig for det..

Forresten: Hva er rimelig å ta for dette??
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg trenger det ikke nå når jeg tenker meg om.. har ingen prosjekter det gjør nytte på. bare morsomt å ha..

Jeg anbefaler deg å bruke det en stund. Prøv å skaff deg litt trafikk pga av det. Når det er litt oppbrukt (vi vet jo alle at du prioriterer themeskifte før undertøy) så legger du det ut for salg, litt høyere pris en vanlig i starten. Kanskje $50 uten support? Ingen vits å ta mye for det, du vet hvor gniene nordmenn er (og VG themet er jo ikke av så stor interesse for utlendinger).

Kudos for bra utnytelse av WP. Hadde aldri gjetta at det var WP som var systemet bak!
 
Topp