Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på blogg

kkjelles

Medlem
Driver å leker litt med designet på bloggen milliard.no, og ønsker litt tilbakemelding rent designmessig.

Har noen punkter jeg ønsker tilbakemelding på:

- Hva syns dere om header logoen?
- Hvordan ser det ut med litt forskjellige farger rundt på siden, det vil si grønn farge på ebok-skjemaet øverst til høyre i sidebar og rød farge på linker + nav meny. Burde jeg holde meg til en farge eller går det fint?
- Generelt designmessig, kan gjøre så og så alle forandringer da jeg bruker Thesis theme.

Takker på forhånd ! :)
 

tom3008

Medlem
Takk for svar!

Helt enig med "annonser her" banneret, må fikse et bedre et.

Hva hvis jeg gjør logoen litt mindre? Ville dette kanskje gjøre at den ikke er så dominerende?

Jeg akter å lære meg litt design så jeg gidder ikke kjøpe en logo til denne siden enda hvertfall.
Skjønner;)
Mindre er sikkert bra :)
 

selbekk

Medlem
jeg synes teksten din er litt for liten, spesielt siden du bruker en serif-font. Kanskje det bare er meg, men jeg synes serif-fonter ikke passer til brødtekster. Og ja, tilogmed VG.no burde skifte ifølge meg. :p Kanskje derfor jeg er mer på db.no
 

hohohoo

Medlem
Du skriver godt, helt frivillig leste jeg et par av artiklene :) Eneste jeg lurte på er hva som ville skjedd med e-postadressen min om jeg ba om å få tilsendt gratis e-bok? Og hvorfor er den gratis? ;-)
 

picxx

Well-Known Member
Eneste jeg lurte på er hva som ville skjedd med e-postadressen min om jeg ba om å få tilsendt gratis e-bok? Og hvorfor er den gratis? ;-)

Er jo ikke værre enn å motta e-boken det da, evt. opprette deg en hotmailadresse (som tar 1 min.) om du er livende redd for at det skal komme små grønne nisser krypende ut av innboksen neste gang du åpner den.
 

hohohoo

Medlem
Er jo ikke værre enn å motta e-boken det da, evt. opprette deg en hotmailadresse (som tar 1 min.) om du er livende redd for at det skal komme små grønne nisser krypende ut av innboksen neste gang du åpner den.

Trenger ikke den e-boken, og jeg er ikke så veldig paranoid av meg. Men i mitt hode er det god kutyme og opplyse om det. Det var en generell tilbakemelding. Verre er det ikke.
 

picxx

Well-Known Member
Trenger ikke den e-boken, og jeg er ikke så veldig paranoid av meg. Men i mitt hode er det god kutyme og opplyse om det.

Vel, det som er opplyst er vel følgende:
Fyll inn feltene og få tilsendt min
GRATIS eBok innen få minutter!

Jeg giddet faktisk å fylle inn de to feltene uten å lage noen sak utav det, og pussig nok, det var faktisk det eneste som skjedde....altså, det som stod opplyst.
 

kkjelles

Medlem
Du skriver godt, helt frivillig leste jeg et par av artiklene :) Eneste jeg lurte på er hva som ville skjedd med e-postadressen min om jeg ba om å få tilsendt gratis e-bok? Og hvorfor er den gratis? ;-)

Dette skjer:

1. Du får en mail med en bekreftelseslink som du må trykke på (Opt-in)
2. Du trykker på linken og får umiddelbart en mail med eboken i pdf format.
3. Du får 1 oppfølgingsmail etter 1 uke hvor jeg spør om du har fått noe nytte av eboken.

Har ikke sendt ut noen andre mail foreløpig til listen, men naturligvis planlegger jeg å gjøre det. Bruker aweber så alle kan når som helst melde seg av nyhetsbrevet, men det kunne kanskje vært en idé å opplyst om alt dette, for de som er skeptiske til å gi fra seg epostadressen.

Den er gratis fordi jeg ikke har stor tro på at jeg kunne solgt den for noe. Er foreløpig kun på 12 sider eller noe, men har planer om å legge til mer etter hvert. + Tilbyr jeg noe gratis er det vel litt mer sannsynlig at folk vil gi fra seg epostadressen sin for å få det.
 

selbekk

Medlem
du kvikt spørsmål - hvordan sender man ut automatiske e-mails etter en viss tid eller til faste tider? egentlig ikke noe jeg prøver å få til, men jeg har alltid lurt på det :)
 

picxx

Well-Known Member
du kvikt spørsmål - hvordan sender man ut automatiske e-mails etter en viss tid eller til faste tider? egentlig ikke noe jeg prøver å få til, men jeg har alltid lurt på det :)

Enkleste er jo å skaffe seg en konto hos Aweber [<--aff.].
Evt. kan du jo også teste Mailchimp [<--ref. link] som gir deg gratis konto med inntil 1000 abb. og 6000 mails hver mnd. Har testet begge og går greit å sette opp follow up's med dem begge.
 
Topp