Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på film- og serier-side

Etter uvanlig mange forsøk med Joomla!, som jeg ble svært misfornøyd med hver gang, har jeg nå satset på Wordpress på denne siden.

Finnes fortsatt på Sweet TV – Stream and watch free movies and series , så kan godt tenke meg tilbakemeldinger nå også :p

Er ganske irriterende annonser hos Megavideo, så tror jeg skal benytte mest Veoh / DivX-filmer i tiden fremover :--)
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Oisann, her var det virkelig kommet et stort løft ja. Dette var jo tøffe saker. :D

For meg som er liker og se på film, så er det ikke noe problem for meg og forstå at dette er en nettside som lar meg se filmene direkte i nettleseren min, og det at jeg kan få muligheten til og gjøre det her fremfor andre nettsider som har både popups og mer til og by på er helt klart.

Om jeg skal kommentere litt sånn om hva jeg tenker kunne vært bedre, så må det være følgende.:


På dette bildet var det litt rotete. Trenger du teksten til høyre og under stjernene? Stjernene alene indikerer jo gjennomsnittskarakteren filmen har fått.

Skal du skrive nyheter her? Spør fordi du har nyheter i sidebar. Om du ikke skal skrive nyheter kan du jo ta det bort. :)

Ikke alle vet hvordan divx fungerer, og noen blir smått forvirret når de må laste ned en spiller av den størrelsen for og se filmene. Kanskje det kunne vært bra med litt informasjon om akkurat den divxspilleren?


Jøss, det var faktisk alt jeg kunne legge merke til. Videoer blir presentert på en nydelig måte oppe i "headeren" både på fremsiden og når vi skal se filmene. Ellers er det jo også en RSS-feed for nye filmer. Dritbra.! Vi har også tilgang til forum, hvor vi attpåtil kan ønske oss filmer. Herlig.! Flotte greier.

Og det beste av alt, fikk jeg faktisk Oceans 13 rett på skjermen her. Ocean’s Thirteen, Ocean’s Twelve & Ocean’s eleven er tre knallfilmer. Anbefales på det sterkeste hvor sistnevnte helt klart må sees først. :)
 
Sist redigert:
Skal fikse det bildet der, men sliter veldig med thumbnails-pluginen. Får feilmelding på 1000+ linjer hver gang jeg prøver å legge til thumbnails, så må gjøre det manuelt hver gang

Teksten bak/under tenkte jeg igrunn aldri på, men nå er den fjernet :)

Informasjon om DivX / Veoh skal komme etterhvert, kan ikke gjøre alt på en gang :D

Den nyhetsdelen tenkte jeg skulle være om kommende filmer, men har vel ikke bruk for den akkurat nå.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe, om dette her blir en nettside som ikke går ned med det første har du helt klart fått en fast filmtitter allerede nå. Skal registrere meg en brukerkonto på nettsiden din senere. :)

Om du kunne tenke deg og samle inn noe ekstra informasjon om medlemmene dine, som f.eks hva for en type film de foretrekker vil jeg anbefale deg og ta en titt på Register Plus innstikket for Wordpress.
 
U

Uregistrert

Guest
En del av filmene vil ikke vises med google chrome....

Og teksten som beskriver filmene er veldig komprimert, noen avsnitt hadde vel gjør seg ;)

Hvilke da? Er ikke sikkert alle funker i det hele tatt, alt avhenger av de som hoster filmene.. Tror jeg trenger en "report broken movie"-link eller noe :)
 

Travellingman

Nettgrunder
Hvilke da? Er ikke sikkert alle funker i det hele tatt, alt avhenger av de som hoster filmene.. Tror jeg trenger en "report broken movie"-link eller noe :)

Går ut fra att du er trådstarter hr anonym :)

Denne filmen feks Sweet TV – Stream and watch free movies and series » Blog Archive » The Dark Knight (2008) Sweet TV – Stream and watch free movies and series » Blog Archive » Ocean’s Thirteen (2007) Sweet TV – Stream and watch free movies and series » Blog Archive » Hitman (2007)

Gjelder sikkert alle de moveshare filmene...

Og så testa jeg litt nå de samme filmene med IE8 og da måtte jeg laste ned divX player for å få spilt de av, litt styr før man kom i gang kan du si....
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Travellingman skrev:
Og så testa jeg litt nå de samme filmene med IE8 og da måtte jeg laste ned divX player for å få spilt de av, litt styr før man kom i gang kan du si....
Bare for og kommentere akkurat denne, men om du har en interesse for og streame filmer i nettleseren din kan jeg omtrent garantere at du ikke vil angre en installasjon av DivX-spilleren. Her prater vi noe aka Megavideo-kvalitet x 10. Kvaliteten er rett og slett enorm med tanke på at du faktisk streamer filmen. Installere spilleren er ingenting i forhold til hva du faktisk får tilbake.
 
Går ut fra att du er trådstarter hr anonym :)

Denne filmen feks Sweet TV – Stream and watch free movies and series » Blog Archive » The Dark Knight (2008) Sweet TV – Stream and watch free movies and series » Blog Archive » Ocean’s Thirteen (2007) Sweet TV – Stream and watch free movies and series » Blog Archive » Hitman (2007)

Gjelder sikkert alle de moveshare filmene...

Og så testa jeg litt nå de samme filmene med IE8 og da måtte jeg laste ned divX player for å få spilt de av, litt styr før man kom i gang kan du si....

Nå har jeg testet med både Firefox og Chrome, og det funker helt fint til meg. Har du husket å faktisk trykke på den play-knappen? :p

Men må si meg enig med Atle, DivX er et must for alle som liker å se film på nett :)

Når det er sagt... Jeg tenker fra imorgen av å legge inn 20-30 filmer pr dag. Skal jeg forholde meg til en kategori av gangen, eller skal jeg fordele det over flere?
 
Topp