Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på fotballblogg

zapotek

Medlem
Jeg vet ikke helt. Har du tenkt å bruke klubblogoer som bilde på hvert innlegg i fremtiden? Blir ikke det seende litt underlig ut når du får mange hundre innlegg?
 

Erlend

Medlem
Jeg vet ikke helt. Har du tenkt å bruke klubblogoer som bilde på hvert innlegg i fremtiden? Blir ikke det seende litt underlig ut når du får mange hundre innlegg?

Blir litt dyrt om jeg skal drive å kjøpe bilder av fotballspillere, eller hva?
 

Ole Avranden

utvandret
Det grå theme'et virker som sovemedisin på meg.
Hva med noe slikt: Home ?
(Ja, jeg vet det er til Joomla, men det er et eksempel på noe som ser ut som "sport".)

Og du bare må få inn bilder :)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Som nevnt, må du få inn litt bilder her. Jeg kikket på siden første gang fra mobilen og var helt sikker på at postene var infoposter om de forskjellige lagene da jeg så alle emblemene.

Themet er jo ellers veldig, veldig enkelt men det er kanskje slik du liker det?

Uansett burde du oversette det. :)
 

Taffy

Medlem
Rundt innholdet er det mer spennende med artikler som går i dybden rundt spillere, historie, taktisk analyse osv enn artikler om selve kampene. Nyheter fra kamper/ligaer er det så mange sider som dekker minst like bra, så det må være veldig vanskelig å hevde seg.

God fotballjournalistiskk på norsk er det derimot ikke så veldig mye av, så ville heller satset mot den nisjen om jeg var deg :)
 

Erlend

Medlem
Rundt innholdet er det mer spennende med artikler som går i dybden rundt spillere, historie, taktisk analyse osv enn artikler om selve kampene. Nyheter fra kamper/ligaer er det så mange sider som dekker minst like bra, så det må være veldig vanskelig å hevde seg.

God fotballjournalistiskk på norsk er det derimot ikke så veldig mye av, så ville heller satset mot den nisjen om jeg var deg :)
Jeg er helt enig med deg. Jeg skriver svært lite på denne siden selv, men jeg skal videreformidle det til skribentene. Bra tips :)

Hvilke artikler kunne du tenkt deg? For eksempel: "Historien om Diego Maradona", hadde du likt det?
 

Taffy

Medlem
De mest spennende artiklene er kanskje de man ikke forventer, altså ikke om veldig kjente spillere og begivenheter, men om andre artige fotballhistorier. TV2 har endel bra fotballbloggere som kommer med artige historier og ting fra en litt annen synsvinkel en det man som oftest finner.

De få som kan levere gode taktiske analyser er det også spennende å lese, men det krever naturligvis mye av forfatter. Vil også anbefale å få opp noen oddstips på sidene, om du får litt lesere kan det sikkert bli litt affiliateinntekter på det.
 

Erlend

Medlem
Når jeg er inne på denne siden:
Chelsea
Så kommer denne feilmeldingen opp:
Fatal error: Call to undefined function hikkoshi_pagination() in /home/tipstilk/public_html/fotballblogg.com/wp-content/themes/hikkoshi-s/archive.php on line 41

Hva kan dette komme av?
 
Topp