Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på fotballblogg

Travellingman

Nettgrunder
Lønner seg ofte å kjøpe themes eller bruke noe som du finner i WP katalogen. Gjerne fra noen som også har supportforum, da skal det mye til att du står fast ;)
 

Erlend

Medlem
Lønner seg ofte å kjøpe themes eller bruke noe som du finner i WP katalogen. Gjerne fra noen som også har supportforum, da skal det mye til att du står fast ;)

Jeg har ikke noe i mot å kjøpe et nytt. Om du finner ett tema jeg liker, så kan jeg bestille gjennom din affiliate-lenke.
 

Altberger

Medlem
Jeg skjønner ikke helt det themet du bruker nå Erlend. Det ser ut som en klubboversikt, men det er vel løpende nyheter du skal formidle?

Hva med et nyhets-theme? Et som du bare styler om til fotball? Det er mange gode nyhetsthemes for WP der ute. For enkelte så holder det at du endrer bilde i header, evt legge på en bakgrunn (ramme)

Selv har jeg brukt denne; KNA Oslo og Omegn - Ekte bilglede!
* krever at du oppdaterer ofte, men det funker jo på nesten alt av sport...
- Pages i øverste meny
- kategorier (for eks ligaer?) under,,,
- Deretter daglige poster

KISS - Keep it simple stupid (smart)
 
Sist redigert:

Erlend

Medlem
Jeg skjønner ikke helt det themet du bruker nå Erlend. Det ser ut som en klubboversikt, men det er vel løpende nyheter du skal formidle?

Hva med et nyhets-theme? Et som du bare styler om til fotball? Det er mange gode nyhetsthemes for WP der ute. For enkelte så holder det at du endrer bilde i header, evt legge på en bakgrunn (ramme)

* krever at du oppdaterer ofte, men det funker jo på nesten alt av sport...
- Pages i øverste meny
- kategorier (for eks ligaer?) under,,,
- Deretter daglige poster

KISS - Keep it simple stupid (smart)
Takk for tips forresten :) Selv synes jeg den du lenker til minner svært lite om sport.
 

Erlend

Medlem
jaja, men du må jo style themet da :)

Det j tenkte på var selve oppbyggingen av siten. Med plassering av sider, kategorier og innlegg.
Å style det om til fotball er en smal sak.
-- Bare å bruke riktige bilder og bakgrunn det (ramme).

Hvor mye skal du ha for å fikse siden? :)
 

Altberger

Medlem
Hvor mye skal du ha for å fikse siden? :)

Ikke mye. Vi kan få den stylet på filippinene;
Asia Web Design - Joomla! Developer, WordPress Developer, Magento Developer, XHTML + CSS Designer, Web 2.0 Designer, PHP Programmer, AJAX Developer (Jeg som kjører siten så alle henvendelser går til meg)

Et par lapper max kanskje, men dette kommer jo helt an på hvor omfattende styling du ønsker.

Slik ser templaten ut ustylet; Full Tilt Poker Players : Pokertips, pokerforum and Pokergallery|Pokergallery, pokertips and pokerforum open for ALL poker players!

Denne kan man lett endre utseende på til det formålet som du ønsker.

Send meg en PM om du vil diskutere styling.
 

Erlend

Medlem
Har akkurat lastet opp et nytt tema til nettsiden. Hva synes dere om dette? Personlig synes jeg dette var 100 ganger bedre enn det jeg hadde tidligere. Jeg burde kanskje få på plass en header på toppen av siden.

Ellers var det kanskje litt åpent på høyre side øverst på nettsiden (på forsiden).

Noen som har tilbakemeldinger å komme med? Trenger ikke tilbakemeldinger på innholdet, da det ikke er jeg som skriver det.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Du har jo litt å jobbe med her da. Bildene i artiklene er strukket, les-mer knappen, kommentarene og datoene må oversettes. Hvorfor har du "sample page" der?

Ellers går les-mer knappen over toppen av artiklene på ipad.

Tenker kanskje at du kunne gjort en del mer før du ber om nye tilbakemeldinger? Virker veldig halvferdig...
 
Topp