Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på konsept

sKrud

Meget sliten student
Hei

Har nylig kjøpt inn fire nye sider i porteføljen min med ferge nettsider, å er ikke 100% fornøyd med måten ting er gjennomført på disse.

Så ønsker å få en tilbakemelding å hva som kan gjøres bedre på følgende sider om ferger og danske byer:
Ålborg
København
Fredrikshavn
Hirtshals

Tanken er å lage flere sider som disse, men må få dem perfekte før jeg evt. utvider videre.

På forhånd takk for alle tilbakemeldinger.
 

Rismoen

Medlem
Det første jeg tenker er: DROPP smilefjes. Har dessverre ikke tid til å komme med noen fler tilbakemeldinger akkurat nå
 

AnneB

Medlem
Dette er en av de bedre reisesidene av denne typen jeg har sett. Mye informasjon, men likevel enkelt å finne fram til det som er interessant. Veldig bra med store bilder i artiklene!
 

selbekk

Medlem
Hater sånne sider. De beste sidene på internett (imo) er de som ikke gjør salg av reklame til sin hovedgeskjeft.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Litt nedtur at jeg kommer til hotels.com når jeg klikker på hotellene nederst på Christiansborg Slot. Jeg forventet å lese mer om hotellet. Hva med å lage en side om hotellet med en "book nå" link øverst og nederst på den siden?

Enten har han allerede endret det eller så forstår jeg ikke helt hva du sikter til Tonny..... Er jeg blind, omtumlet eller helt på jordet......men, jeg ser det ikke. Mulig jeg er i ammetåka om det er mulig for oss menn
 

sKrud

Meget sliten student
Det første jeg tenker er: DROPP smilefjes. Har dessverre ikke tid til å komme med noen fler tilbakemeldinger akkurat nå
Liker smilefjesene jeg, men har fått flere tilbakemeldinger på dette. Tror kanskje sidene hadde blitt litt platt uten dem.. Andre forslag?

Synes Ole lager fine nettsider jeg.
Enig i den, selv om jeg ikke er 100% på Joomla.

Dette er en av de bedre reisesidene av denne typen jeg har sett. Mye informasjon, men likevel enkelt å finne fram til det som er interessant. Veldig bra med store bilder i artiklene!
Takk, noe du ser som kunne vært gjort anderledes?

Hater sånne sider. De beste sidene på internett (imo) er de som ikke gjør salg av reklame til sin hovedgeskjeft.
Desverre er det min hovedgeskjeft.

Litt nedtur at jeg kommer til hotels.com når jeg klikker på hotellene nederst på Christiansborg Slot. Jeg forventet å lese mer om hotellet. Hva med å lage en side om hotellet med en "book nå" link øverst og nederst på den siden?
Ammetåke ja. Linken som står under Hotel Mariott Copenhagen.
Skål;)
 

picxx

Well-Known Member
1. Oppdater annonsene på sidene, slik at de er aktive. Flere pr. i dag som bare viser en grå firkant i FF.
2. Få inn en aff.link i hvert eneste innlegg på sidene, slik at de besøkende slipper å lete seg ihjel etter et sted å bestille ett eller annet fra en artikkel. Kanskje en blokk nederst med geo targeted hotell-link(aff), link til ferje (aff) og link til relatert artikkel?
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Dette synes jeg var veldig bra! Herlig magasinfølelse på de sidene, og av en eller annen grunn likte jeg den smileyen i headeren veldig godt. Den gjorde at det ikke ble "stivt og kjedelig" i første inntrykket synes jeg. :)
 
Topp