Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettside

OldHP

Medlem
Veldig bra.

Syns den ser veldig ryddig ut og fin men en ting jeg personlig ikke liker er når det er som hovedsiden at det er innhold som går lenger nedenfor uten noe i menyene til venstre og høyre... bare noe jeg syns om forandret (mao. lagt til noe i venstre og høyre side) ville fått siden til å bli bedre. Men så er jeg ingen proff web designer heller :confused:
 
Hovedinnholdet vil vise da en boks øverst (med innhold som velges) + de 5 siste artiklene/nyhetene - så den vil bli større. Sidebars til venstre og høyre vil jo også få noe mer innhold etterhvert. Men vil tro at hovedinnholdet nok vil være større som regel.
 

selbekk

Medlem
Robin - veldig fin side det her. Et par småting:
- Hva skjer hvis en leverandør har mer enn tre "områder" og / eller fagområder, slik at linjen blir brutt?
- Selv om designet var veldig rent, kunne du kanskje slengt på noen css3 transitions på f.eks. navigasjonen? En 0.1s transition effekt gir en mye mykere følelse, uten at brukeren ser så mye til det.
- Eneste jeg har å utsette på designet generelt er at det virker veldig "modulisert". Kanskje det bare er meg, men ikke helt min klype salt når det kommer til design.
- Noen små tullefeil som holder deg fra å validere - kanskje like greit å fikse dem? [Invalid] Markup Validation of http://www.firmalosen.no/ - W3C Markup Validator

Men fyr på med mer innhold så blir dette en råflott side. Gratulerer med en velgjort jobb!
 
Topp