Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettsted

Christian

Medlem
Det blir gjort en del endringer på header i neste uke. Da tenker jeg på den grå, kjedelige logoen og den grå linjen til menyen.

Tror jeg ville redusert antall annonser en del i starten. Vi har absolutt ingen annonser på vår restaurantguide Oregano.no - Norges Beste Restaurantguide, noe våre brukere har satt stor pris på. Vi kommer til å legge opp annonser etterhvert men har valgt å kjøre det første året helt reklamefritt. Kanskje noe å vurdere?

Nei, desverre :) Det er et par årsverk bak hjem.no, så vi er avhengig av å omsette fra starten av.

Sånn generelt er jeg enig i at det er mye reklame på siden. Men det er slik den norske standarden er og det er slik norske annonsørene stort sett vil ha det. Derfor er annonsene plassert slik. Den dagen norske annonsører vil ha andre formater og plasseringer vil vi selvfølgelig tilpasse oss dette.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
det jeg savner er en kjapp beskrivelse om hva jeg forventer og finne hos hjem.no. Annonser har jeg ingenting og si på, men alt jeg finner på fremsiden er masse artikler. Hva handler disse artiklene om? Hjem, sier meg ingenting. Det kan være alt fra lyspærer til myggel inne i ett fjernsyn.

En liten beskrivelse, på maks 50 ord hadde vært nydelig :)
 

Christian

Medlem
Hmm...Jeg skjønner. Hvordan mener du i praksis at det kunne sett ut? Ville et kort "slagord" under (den nye) logoen kunne fungert slike bra?

Har forresten tatt en avgjørelse på å flytte toppmenyen øverst og de to øverste annonsene under toppmenyen. Hvis vi gjør det nå vil nok toppmenyen forsvinne en del. Men med den nye logoen og hvis vi skifte farge på den grå linjen i menyen tror jeg den fortsatt vil få god samvittighet.

Vi kontaktet dagbladet.no etter at de valgte å bytte plass på toppmeny og annonser, og de opplevde mye bedre annonseoppmerksomhet, samtidig som de påsto at menyen ikke ble mindre brukt. Hva mener dere?
 
Topp