Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på ny nydesigna side

6TuY9kS.jpg


Hei alle,

var innom ThemeForest og fant et kult theme (ihvertfall som preview ^^). Betalte, satte igang med WP og etter 3 dager har jeg fått sydd det hele sammen til noe som fungerer. SEO-jobben er jeg så smått igang med.

Har tilpasset siden (themet Alyeska lar deg velge hvilke elementer som skal/ikke skal vises på desktop, ipad og iphone!).

Planen er å legge ut innlegg som faktisk er aktuelle, og da kanskje score litt hos google samtidig som vi blir oppfattet som seriøse av kunden.

Er som dere ser ingen designet (og heller ikke teknisk anlagt) men jeg synes jeg har fått til noe. Mengden eposter/telefoner har økt, uten at jeg kan pinpointe siden som grunnen til dét.

Tekstene skal endres, noe som er enkelt nå som jeg bruker WP. Det er primært designet og "salgbarheten" jeg tenker på. Takk!

FundaRenhold dått enno
 
Sist redigert:

hvaer

Medlem
"Leter du etter byens rimeligste flyttevask utført av profesjonelle?"

Problemet er bare at det er ikke bare en by i Norge.... I forhold til designet, så synes jeg det ser mer ut som et nettsted for informasjon, ikke for salg som det er påtenkt å gjøre.
 
"Leter du etter byens rimeligste flyttevask utført av profesjonelle?"

Problemet er bare at det er ikke bare en by i Norge.... I forhold til designet, så synes jeg det ser mer ut som et nettsted for informasjon, ikke for salg som det er påtenkt å gjøre.

Takk, skal tenke på det videre i videre utforming :)
 

selbekk

Medlem
tumblr_ljhx7g621D1qcfyhd.png


Litt rett-fra-levra-førsteinntrykk-tilbakemelding:

hvorfor står det Alyeska på logoen og Introduksjon | fundarenhold.no i URLen?
- hvorfor har du TOTALT urelaterte stock photography bilder i bildeserien din?
- punchlinene du har valgt er vel greie - men jeg føler egentlig at bildeslideren du bruker er påtvunget deg av at "alle har en", og at du ikke har noe mål og mening bak din. Mitt forslag er at du enten finner en mening med den, eller dropper den til fordel for et statisk bilde.
- Spesielt gitt hvordan bildeslideren din er utformet i dag, er det ingen vits i å ha navigasjonen for den synlig. Hva er use caset liksom? "Åh det slagordet var kult - det skal jeg se på litt mer?"
- Breadcrumb-navigasjonen på websiden din er litt frustrerende. For det første - hvorfor skulle brukeren trenge å se den på forsiden? For det andre - den flytter rundt på seg. På denne siden er den under hovedillustrasjonen. På denne siden er den over intro-teksten. På denne siden er den under info-teksten. Jeg savner. Uten et fast tilholdssted forsvinner mye av nytten en slik breadcrumb har for brukeren. Til slutt skal det sies at litt av poenget med en breadcrumb er å kunne navigere ett hakk tilbake i en dyp navigasjonssti - samt å vite hvor på siden du er til et gitt tidspunkt. Brukeren av din side får ingen av de fordelene - og du kan like så godt vise hvor du er på siden ved å bruke ":active"-states i navigasjonen din.
- Navigasjonen din har - for meg - feil rekkefølge. Det viktigste for kunden til venstre, annen "fordypelsesinfo" til høyre. Forslag: Vaskehjelp - flyttevask - trappevask - priser (egen side) - blogg - om oss - kontakt
- Er funda renhold / alyeska et renholdsfirma som kun ansetter modeller? Hvis ikke ville jeg tatt noen bilder av dine herlige ansatte istedenfor å bruke åpenbare stock photos. Det viser at du er mer stolt av bedriften din, og at du stiller deg bak dine ansatte og deres kvalitetsarbeid. Er de kamerasky? Den overtalelsesjobben klarer du nok!
- Det er mye "vi er så flinke, at du bare må booke oss" yada yada tekst på forsiden, og lite "jeg var kunde av disse folka, og de var kjempebra" testimonials fra kundene deres. Andres skryt selger bedre enn ditt eget.
- På denne siden: Det heter "Fordelene våre", ikke "Fordelene våres" (på årtli' norsk, that is). Legg også merke til ?: kombinasjonen rett under.
- Jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor i all verden jeg skal følge et vaskeselskap på Twitter.
- I footeren så står det (c) 2013 - FundaRenhold.no. Bytt ut (c) med © og FundaRenhold.no med Funda Renhold.
- I navigasjonsmenyen din har du noen ikoner. De gir ikke mening, gitt hva som står ved siden av dem.
- Du bruker to forskjellige social media ikoner. Foreslår at du bruker én av de, og i alle fall gjør de over navigasjonen litt mindre gjennomsiktige.
- Skill ut prislisten din på en egen side, og la kontaktskjemaet få hele sidebredden på kontaktsiden. Fjern "Emne"-feltet, og "telefon"-feltet også, om du ikke absolutt MÅ ha det av en eller annen grunn. Jo mindre det er å fylle ut - jo mer fristende er det å fylle ut et skjema og kontakte dere.
- Skift ut adressen /blog med /blogg.
- Og mens jeg er inne på norsk-engelsk og bloggen din, så ville jeg anbefale deg å oversette templatet sin date-time-author-category-tag, slik at du unngår flauser som "Posted on November 18, 2013 by Funda Renhold in Flyttevask, Nyheter, Renhold". Forfatter kan du vel også pent droppe, siden det alltid er (og alltid forventes å være) dere som har skrevet deres egne blogginnlegg.

Generelt sett mener jeg at siden din mangler fokus og de siste 10 % "care" for å fremstå best mulig. I tillegg synes jeg designet var "så 2008", og at det stinker av et sterilt template som ikke har blitt gjort så mye med. Gjør deg flid med uttrykket firmaet ditt gir utad, se fremover teknologimessig og vær grundig - så skal du se at mengden oppdrag går oppover! :)

Håper du fikk noen tips :) Lykke til med bedriften!
 
Selbekk; Knall! Skal gå gjennom punktene skritt for skritt :) Takk for "rett-fra-levra" førsteinntrykk, din ærlige mening betyr 10 ganger mer enn vennenes "BESTE SIDE EVER" ^^
 
Endringer gjort til nå:

- Fjernet breadcrumbs; du har helt rett, det så rart ut at de var "overalt". Nå er det mer som får plass over kutten
- Alyeska-logo var fordi jeg hadde den som default på retina, hadde ikke endret det. Fikset nå.
- Fjernet navigasjon, pause og annet fra sliders
- Endret rekkefølge på navigasjon
- Endret til korrekt norsk: "Fordelene våre"
- Endret copyright-ikonet i footer.
- Endret til Funda Renhold i footer
- Fjernet ikonene fra menyen, har bare 1 på flyttevask
- Fjernet "facebook" fra siden
- Fjernet Emne - og telefon-feltet fra kontaktskjemaet
- Endret adressen fra /blog til /blogg
- Endret fra engelsk "Posted on" til norsk versjon. Fjernet forfatter.

Skal gjøre:
- Fikse finere logo
- Få inn egne foto fra oppdrag og erstatte dem med de som er i slideren
- Få inn kundeanmeldelser på siden
- Endre kontakt-siden

Jobbe videre med alt :)
 
Topp