Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på rosa nettbutikk med barneklær, please?

TorsteinO

Art Director & grunder
Ser generelt bra ut, men er enig med Zapotek, tror det ville bli bedre uten den hvite glowen rundt "innholdsboksen". Hvorfor? Tja... det er jo også litt i trenden med "flatt" design, som du også bruker ellers, men dessuten syns jeg hvit boks med hvit glow bare ser ... uskarpt ut, det føles rett og slett som om man ikke klarer å fokusere ordentlig, se her - her prøvde jeg kjapt uten noen skygge eller glow i det hele tatt, det ser definitivt mye renere ut:

https://www.dropbox.com/s/7zna43f8sqhnu0o/Screenshot 2013-11-18 13.18.07.png

evt kunne du prøve med en veldig veldig forsiktig mørk skygge, den varianten får gjerne en hvit boks til å "poppe" mer ut, framhever den mer

https://www.dropbox.com/s/m8poxmi6f3gswb3/Screenshot 2013-11-18 13.21.34.png

...men forøvrig er det en viss fare for at jeg må inn og kjøpe litt julegave til veslefrøkna som har helt skummelt dilla på kjoler...
 

selbekk

Medlem
Fin nettbutikk Bente!

Her har du noen raske tilbakemeldinger:
- Footeren din virker litt... meningsløs. Den er stor og hvit og passer ikke til gridet du bruker (du har fire produkter per rad, og fire bokser i footeren din - men de er ikke direkte under hverandre av en eller annen grunn).
- Har du ingen ting på tilbud, så skjul "Tilbud"-linken din. "Det er ingen produkter på tilbud" er ikke akkurat et salgstriks.
- Når jeg først er inne på undersidene dine, så synes jeg overskriftene var altfor små. Prøv med f.eks. font-size: 300%; og bruk fonten du bruker i logoen din. Les om @fontface her.
- Hvorfor er logoen din noe så guttete som en cross-bone skalle? Resten av siden din (og produktene dine) er så feminine at jeg stusset litt over kontrasten.
- Kanskje litt nitpicking, men på salgsbetingelser-siden din så er teksten plutselig mye smalere enn siden. Hvorfor det? Og siden du har en innholdsfortegnelse, hvorfor ikke linke hvert punkt til riktig overskrift? Det gjør du med å merke overskriften med id="enoverskrift" og linke til href="#enoverskrift".

Ellers, fin fin side :)
 

bente_jente

Medlem
Takk for tilbakemeldingene! På endel av spørsmålene dine er nok svaret "fordi Mystore er slik", men det betyr jo ikke at det ikke kan fikses!

Jeg skjønte ikke helt kommentaren om innholdsfortegnelsen?

Og - jeg liker logoen. :)

Ang tilbudssiden så har du helt rett. Jeg pleier å fjerne den når jeg ikke har tilbud. Hadde helgetilbud som ga såpass stor respons at jeg har hatt hodet fylt av det og glemte helt å fjerne den.

Jeg skal se på de andre tingene og se om det er noe jeg kan fikse.

Takk takk!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
bente: Kul side, skal absolutt kjøpe hos deg om ikke lenge. Jeg og fruen får ei jente i april ^^

Jeg kan svare litt angående innholdsfortegnelsen. eksempelet.

Poenget med dette er at din vilkårsside er lang og kanskje litt uoversiktlig. Det ville vært fint med en innholdsfortegnelse, der du kunne klikke på punktene og så bli sendt rett ned til korrekt linje i teksten.

Fortegnelsen:

HTML:
<ol>
<li><a href="#punkt1">Inngåelse av avtale</a></li>
<li><a href="#punkt2">Kundens forberedelser</a></li>
<li><a href="#punkt3">Manglende overholdelse av punkt 2</a></li>
<li><a href="#punkt4">Avbestilling av flyttevask</a></li>
<li><a href="#punkt5">Inkludert i tjenesten</a></li>
<li><a href="#punkt6">Garanti gitt til kunden</a></li>
<li><a href="#punkt7">Pris</a></li>
<li><a href="#punkt8">Betaling</a></li>
</ol>

Så blir hvert punkt lenket til teksten med:

HTML:
<a name="punkt1"></a><strong>1. Inngåelse av avtale</strong>

Ved inngåelse av avtale  ........gjelder disse leveringsbetingelser.

Neste heter a name="punkt" f. eks, osv.

Prøv det ut :)
 

selbekk

Medlem
What @RenholdOslo said. Nesten.

Jeg har gjort noe lignende på vedtekter-sidene til borettslaget mitt - men der bruker jeg ikke tomme a-tags. Istedenfor bruker jeg id-attributen på overskriften, i.e.

HTML:
<h3 id="punkt1">1. Inngåelse av avtale</h3>

Ved inngåelse av avtale  ........gjelder disse leveringsbetingelser.

Det er en diskusjon om <a name="anchor"/> vs <tag id="anchor">...</tag> på denne siden, og som det kommer frem der er id-varianten den som trumfer. Begge fungerer per i dag - id-varianten er garantert å fungere forever.
 
Hahah jeg leste "fyll og tiara" først der.. Så for meg en dritfull kar i bare trusa, med ei flaske sprit i hånda og en gigantisk tiara på huet.

Menneh - fin side. :) Mye trafikk, eller?
 

bente_jente

Medlem
Har greit med trafikk, har satt meg et daglig mål som jeg når ofte nok til at jeg er greit fornøyd med det.
Det kommer vel litt an på hva man synes er mye trafikk?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mitt första inlägg här :)

Jag gillar enkelheten med din sida, speciellt när man är inne och kollar i menyerna. Det jag hade gjort för att förbättra sidan är.

Omedelbart ta bort döskallen, passar inte in helt enkelt.

Ändra färg där det är blått, den skär sig mot röd/rosa.

Flytta sökrutan till ovan där du har alla producenter och sortering, därefter flytta in handlekurven mot höger där den befinner sig nu.
 
Topp