Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Tonerweb

Nutz

Med lem
Tonerweb er hermed bokmerket til et senere bruk! :)
Kjapp levering er viktig, synd vi ikke har like god oppdragelse i å ha nok blekk i hus på lik linje som vi husker å kjøpe dasspapir før det blir krise!
 

Santo

Active Member
Jeg trodde først nettbutikken deres var veldig rimelig og var igang med å bestille en god del, men etter en stund merket jeg meg at dere "hovedprofilerer" priser uten mva.

Jeg ser selvfølgelig også at dere oppgir prisen inkl. mva., men det er med liten skrift under og iogmed at det er vanlig å oppgi priser som inkl. mva. så la jeg først ikke merke til at dere hadde snudd litt om på det ;)

Men ellers ser butikken fin ut :)
 
Sist redigert:

MariusB

Skaper & Idémaker
Jeg liker at Tonerweb.no har et enkelt og brukervennlig oppsett, og at det dermed er veldig lett for brukeren å finne fram til det produktet han/hun trenger.

Prisene er heller ikke avskrekkende, og dessuten har undertegnede en slags policy som sier at vår bedrift så godt det er mulig benytter de som er kunder hos oss når vi skal ha noe. Dermed vil det nok komme en første bestilling fra meg også når vår HP laserskriver trenger påfyll.

Et tips jeg har til forsiden er at det enda er plass til litt mer selgende informasjon. Har du noen mer eller mindre kjente bedrifter som fornøyde kunder? Hva med å legge ut et par uttalelser fra disse, så kan folk se hvorfor disse bedriftene benytter Tonerweb. Sannsynlig vil det jo være på grunn av gode priser, og rask levering? Slike uttalelser/referanser skaper tillit, og gjør at en person som er litt i tvil kan "bikke over" til å kjøpe der og da. Det trenger ikke å være mer enn en linje eller to, med navnet til den som bestiller og firmanavnet deres.
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Da var min første bestilling hos Tonerweb også utført, og det gikk både kjapt og greit. Jeg gir positiv tilbakemelding også på at jeg lett finner fram til produkter til min aktuelle skriver etter at jeg har logget inn, slik at bestillingene i framtiden vil gå enda kjappere enn den første. Funksjonen "mine skrivere" likte jeg med andre ord svært godt.
 

Bjørnar

Gründer
sendte nettopp en henvendelse til kundeservice, kan være du bør ta en titt på formatteringen av teksten der;

Hei,\r\n\r\nhttp://www.tonerweb.no/pv.php?m=14&t=240&p=16403&pid=2795\r\n\r\nEr det farger, eller kun sort?\r\n\r\nMed hilsen\r\n\r\nBjørnar
 
Topp