Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger på ny nettside

Dag Frogner

Supermedlem
Siden er fortsatt ikke 100% ferdig og jeg har planer om å sette et eller annet som bakgrunn. :)

Litt artig at du skriver det om prisene. På norskwebforum ble jeg slaktet pga prisene og folk mente at dette var blodpris for WP-baserte nettsider hvor utseende baseres (men endres til kundens ønsker) på ferdige design.

Spesielt driftsavtalen mente de ikke var verdt mer enn noen hundrelapper i året...
 

allegretto

Medlem
Kikk litt rundt om på nettet og se hva de webdesignfirmaene som går bra, tar i pris.
Normalt sett ligger de på minimum 10-15.000 og oppover for nettsideutvikling, og fra 3-600NOK+ per mnd. i drift/webhotell

Skal man leve av dette i lengden kan man ikke selge nettsider til et par tusenlapper.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Skulle jeg levd av dette kunne jeg nok ikke hatt disse prisene nei. Men om jeg nå får en del fornøyde kunder og folk tipser andre om meg, slik at det stadig blir mer å gjøre burde det heller ikke være noe problem å gradvis øke prisen.

Jeg vil ihvertfall ikke gå for høyt ut nå i starten.
 

allegretto

Medlem
Legg deg ihvertfall ikke for lavt når det gjelder pris for webhotell/drift.
100,- per mnd er et minimum etter min mening.

Pris for nettsideutvikling kan du kanskje starte med 3-4000NOK
 

peterandrej

pensjonert moderator
Fungerer bra på ipad'en nå. Også banneret i midten - som jo ikke kan være flash siden jeg ser det, og det overrasker meg. Var ikke flash din greie?

Uansett, rundt dette med visning på iPad som en annen nevnte (han mente god visning på iPad var irrelevant), så er det slik at Ipads nettleser, "safari light", er ganske kravstor i forhold til at koden er god og at innholdet legges opp en god måte. iPad-brukere vet hva jeg snakker om; svært mange nettsider bruker (det jeg kaller) tøysefunksjoner av typen overliggende "aktivitetsbars" i topp eller bunn som inneholder chat, osv, og med slike ting blir visningen av nettsidene feil. Er sidene dårlig kodet flyter innholdet over og under hverandre og mye merkelig kan oppstå.

Så det å sjekke at en nettside fungerer tilfredsstillende på enheter som iPad, iPhone, Samsung Galaxy, osv er en enkel test. Funker det på dem funker det på stort sett alt annet også.

Håndholdte enheter er også en glimrende plattform for å sjekke brukervennlighet siden man på slike enheter er helt avhengig av få klikk, tydelige linker, god størrelse på brødtekst, osv osv.
 
Topp