Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger på reiseside

Erlend

Medlem
Har oppdatert Spaniareise.com med god hjelp fra Martin på forumet her. Ønsker noen tilbakemeldinger på siden. Fungerer alt på din mobiltelefon for eksempel?

Headeren bestilte jeg fra en inder, og ser nå at den må fikses litt på. For dårlig kvalitet + for liten.
 

Travellingman

Nettgrunder
Synes det var litt nakent i menyen, du bør vel legge inn litt flere kategorier/sider eller andre ting som er nyttige for en leser. Custom menu vet du sikkert hvordan du lager?

Forøvrig så gremmes jeg når jeg ser WordPress sider som ikke finner på et annet navn på kategorien "uncategorized" :D Døp om den til noe annet, som "diverse" eller noe annet som passer for deg ;)

Ellers så synes jeg headeren var bra, reagerte ikke på att den var liten, men du ønsker kanskje att den skal fylle ut hele header området?

Har bare sett på siden din via laptop nå så jeg kan ikke si noe om hvor responsiv der er...
 

zapotek

Medlem
Headeren er ikke for liten nå ihvertfall - den er for stor! Stikker en bit utenfor til høyre for resten av innholdet.
 

Erlend

Medlem
Synes det var litt nakent i menyen, du bør vel legge inn litt flere kategorier/sider eller andre ting som er nyttige for en leser. Custom menu vet du sikkert hvordan du lager?

Forøvrig så gremmes jeg når jeg ser WordPress sider som ikke finner på et annet navn på kategorien "uncategorized" :D Døp om den til noe annet, som "diverse" eller noe annet som passer for deg ;)

Ellers så synes jeg headeren var bra, reagerte ikke på att den var liten, men du ønsker kanskje att den skal fylle ut hele header området?

Har bare sett på siden din via laptop nå så jeg kan ikke si noe om hvor responsiv der er...
Takk for tilbakemeldingen :)

Har laget noen nye sider som jeg skal fylle med innhold. Når det gjelder uncategorized, så har jeg tatt til vettet og fjernet den :D

Hva synes du om headeren nå?
 
Topp