Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger på reiseside

Travellingman

Nettgrunder
Denne siden ser veldig lik ut som vår side Spania Guide | Reise Spania Ferie, men du kan umulig ha fått inspirasjon derfra? :) Den ser veldig bra ut i våre øyne, vi utfordrer dere i Google på søkeordet "Spania".

Velger å tro det samme som Tonny att det er tilfeldigheter som gjorde att Erlend har valgt samme theme som dere.

Jeg ville ihvertfall aldri bevisst ha valgt et samme theme som en nær konkurrent....

Søkeordet Spania er det stor konkurranse om og iflg mine søk ligger dere en del sider nede på Big G ;)
 
Se her nå: Ferie i Granada - Opplev Alhambra | Spaniareise.com - Din guide til ferie i Spania

Burde den være enda større? Er litt redd for at det skal virke "spammy".

Kanskje legge inn litt mer bilder i artiklene? Det ble veldig mye tekst. Jeg vil gjerne se bilde av både tapasen og det lokale kulturlivet. Meningen er vel å friste folk til å reise ved hjelp av affiliate lenkene? :)
Og headeren, når jeg kikker fort opp på siden så er det bildene til høyre som dominerer. Kanskje det er fordi teksten fader til hvitt på toppen. Det er mye konkurranse på reise så det kan jo være greit at folk husker navnet til siden og ikke bare bildene i headeren?
Men jeg likte siden din!
 

Erlend

Medlem
Kanskje legge inn litt mer bilder i artiklene? Det ble veldig mye tekst. Jeg vil gjerne se bilde av både tapasen og det lokale kulturlivet. Meningen er vel å friste folk til å reise ved hjelp av affiliate lenkene? :)
Og headeren, når jeg kikker fort opp på siden så er det bildene til høyre som dominerer. Kanskje det er fordi teksten fader til hvitt på toppen. Det er mye konkurranse på reise så det kan jo være greit at folk husker navnet til siden og ikke bare bildene i headeren?
Men jeg likte siden din!

Helt enig med deg i at det trenges flere bilder i artiklene :) Når det gjelder headeren blir nok 2 bilder fjernet etterhvert, og teksten "Spaniareise.com" gjort større.

Takk for tilbakemeldingen :)
 

Erlend

Medlem
Noen som vet hvordan jeg kan få kategorinavnet under alle innleggene? Se her for eksempel. Ønsker å ha det under overskriften, til høyre.
 

Erlend

Medlem
Når man skriver om et spesifikt hotell til et reisemål som jeg har gjort her. Ville dere ha lagt artikkelen i kategorien "Gran Canaria" eller "Hotell"? Eller begge deler kanskje?
 

Rismoen

Medlem
Litt Off topic, men hvor mye kan man tjene på adsense og affiliate på slike sider?

Hvor mange lesere må man ha for å få en grei sum med penger?


Når man skriver om et spesifikt hotell til et reisemål som jeg har gjort her. Ville dere ha lagt artikkelen i kategorien "Gran Canaria" eller "Hotell"? Eller begge deler kanskje?

Begge deler!
 

Travellingman

Nettgrunder
Jeg unngår bevisst å legge en artikkel i flere kategorier, har alltid gjort det slik.

Men att man gjør dette et fåtall ganger på nettsiden skader ikke, men gjør man dette bevisst er det ikke god praksis etter min mening. Da bør man heller vurdere underkategorier eller evt tags for å ha en bedre struktur.
 
Topp