Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilgodehavende hos MMMedier SYNKER?!!

Gomlers

Member
Hva er det dere sier?
Skal jeg IKKE betale moms på utbetalinger fra adsense fra norske sider som ligger i norge?

Skal dette kun skattes av det da eller? :\
 

picxx

Well-Known Member
Uhm.... Ok, nå begynner jeg virkelig å lure litt her. Siden i går kveld har plutselig tilgodehavendet mitt hos MMMedier plutselig SUNKET ca 100 kr...!?

For å dreie tråden tilbake til utgangspunktet igjen...
Har selv lagt merke til dette, og har fått "nedskrevet" kontoen med godt over 1000.- etter helgen.

Når en ser på mange av de annonsene mmmedier kjører (spørrekonker etc. med innlagte "lurespørsmål" for å få folk til å skrive seg på noe) er det nok ikke så veldig rart at man får endel refunderinger på disse annonsene.

All den tid mmmedier holder seg under 20 prosent skal jeg ikke si noe på dette jeg... det viser jo at mange av brukerne som deltar faktisk også har en genuin interesse for det de svarer/deltar på.
 

picxx

Well-Known Member
Hm, mener du 20% som blir fjernet igjen?

Om en bruker annonser stort sett utelukkende fra segmentet "konkurranser" mener jeg det ja.
Om en også bruker en god del vanlige PPS annonsering vil man nok se adskillig mindre som refunderer.
Det som delvis er "bra" med norske brukere er at de faktisk ikke er så hyppe på å refundere det de gjør, selv om de gjør ting som ikke skulle vært gjort.
 

city

Medlem
Uhm.... Ok, nå begynner jeg virkelig å lure litt her. Siden i går kveld har plutselig tilgodehavendet mitt hos MMMedier plutselig SUNKET ca 100 kr...!?

Samme skjer hos Tradedoubler! Et "salg" på 400 som lå på vent hos dem forsvant bare fra meg, hadde et håp om å klare 1000 lappen denne måneden men det kan jeg se langt etter nå:(

Så er det nå slik en gang også når dette først er oppe så mister vi mange, mange salg pga. coccie sperrer for bla. tradedoubler m.fl. i flere "sikkerhets programmer".

Spyware Terminator er et av dem, bestilte selv gjennom min side for kun kort tid siden og Tradedoubler sa at dette var årsaken til at de ikke ble reg. hos dem:mad::mad:
 

city

Medlem
Nei det var Cresco "Application_access NOK 400,00".

Surt blir fort pæng av sånne men det er mulig personen ikke var kredittverdig?? (kanskje jeg skal spørre Tradedoubler vedr dette)


Er det prob. med Yahoo??
 

picxx

Well-Known Member
Nei det var Cresco "Application_access NOK 400,00".

Surt blir fort pæng av sånne men det er mulig personen ikke var kredittverdig?? (kanskje jeg skal spørre Tradedoubler vedr dette)


Er det prob. med Yahoo??

Vet ikke om jeg har hatt noen salg med resco jeg, men om du får betalt ved leads skal du ikke ha refundert selv om personen ikke er kredittverdig. Om det derimot er et PPS salg vil du få refundert for alle salg som ikke gjennomføres 100 prosent.

Mnja.. vedr. yahoo synes jeg det tar veldig lang tid før de betaler ut noe til sine affiliates, men muligens det bare er jeg som er utålmodig her. (Har også hørt fra andre, som mener det samme).
 

city

Medlem
Skal spørre Tradedoubler om saken!

Real Finans virker helt fint alle "salg" godkjent, så var jeg så heldig å få VIP segment fra dem etter å ha kontaktet dem og vist dem hvordan jeg kan sette det opp mot et bedre segment:)

Ser denne siden er på vei fremover igjen etter omfattende tekstendring så jeg håper begge vil dra nytte av dette snart.

Ditt segment : VIP
UV NOK 0,10

Application NOK 150,00

Approval NOK 80,00

iApplication NOK 75,00

General segment : General
UV NOK 0,05

Application NOK 80,00

iApplication NOK 40,00
 

Adrian

New Member
Cresco har hevet provisjonen sin fra 200 kr til 400 kr per søknad.
Men så har de endret det slik at de kun betaler ut for gyldige søknader. Det vil si at viss noen legger inn en falsk søknad eller rett og slett ikke får innvilget søknaden sin om kredittkortet, på grunn av økonomiske anmerkninger, får du ikke provisjon.

Men viss du vil ha provisjon for alle søknader som blir sendt fra nettsiden din, så bør du ta en titt på re:member card. De betaler ikke mer enn 130 kr per lead, men da får du jo de pengene uansett.
 

Adrian

New Member
Skal spørre Tradedoubler om saken!

Real Finans virker helt fint alle "salg" godkjent, så var jeg så heldig å få VIP segment fra dem etter å ha kontaktet dem og vist dem hvordan jeg kan sette det opp mot et bedre segment:)

Ser denne siden er på vei fremover igjen etter omfattende tekstendring så jeg håper begge vil dra nytte av dette snart.

Ditt segment : VIP
UV NOK 0,10

Application NOK 150,00

Approval NOK 80,00

iApplication NOK 75,00

General segment : General
UV NOK 0,05

Application NOK 80,00

iApplication NOK 40,00

Hva måtte til for at du ble oppgradert til VIP?
Hva er forskjellen på Application og Approval?
 

picxx

Well-Known Member
Hva måtte til for at du ble oppgradert til VIP?
Hva er forskjellen på Application og Approval?

Skal nok ikke mye mere til enn en email.
Bruker stort sett ikke være det... og send forslaget til annonsøren, ikke til TD.
(Selv skulle jeg gjort det på hver eneste sponsor, men.... tid...)
 

city

Medlem
Skal nok ikke mye mere til enn en email.
Bruker stort sett ikke være det... og send forslaget til annonsøren, ikke til TD.
(Selv skulle jeg gjort det på hver eneste sponsor, men.... tid...)

Det er som picxx her sier, ta kantakt med annonsøren og presenter ditt produkt. Stort sett går dette bra så fremt de kommer tydlig frem på siden flere steder.
 
Topp