Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips til å få 1150% flere facebook "liker".

TorsteinO

Art Director & grunder
Vel jeg ville ikke vært like negativ som alle andre, han har trossalt 209 "Liker" i skrivende stund. Det er jo 207 flere enn for ett par dager siden. Om disse "Liker" for noe betydning for videre kundeforhold evnt. ett salg eller to kan jeg jo ikke uttale meg om.

Men det er aboslutt noe folk henger seg på, alt som er gratis. Noe som taler litt imot at de blir dine fremtidige kunder.

Uansett, lykke til. Du må nesten fortelle oss når kaldenderen er over om du har opplevd stor oppgang i din omsetning under kalenderdagene.

joa, 209 er fint det, men skulle han ha fortsatt med 1150% økning pr dag, så ville det nå ha vært... hmm... det var 2 dager siden... drøye 3300 nå...

Og samme hva så er det veldig lurt å være obs på reglene hos facebook! for jo større siden blir, jo mer sannsynlig er det vel at det blir lagt merke til at man gjør noe "ulovlig", og jo surere er det om den skulle bli stengt...
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Håper vi klarer å unngå tråder der vi skal telle Facebook-tilhengere og poste et innlegg for hver ny tilhenger.
 
Topp