Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjen penger på klær og mote. Nytt affiliate program er lansert

illusion

New Member
Robert:
Når det gjelder utbetaling for vervingen, er det 10% av det den vervede personen faktisk tjente i provisjon.

David:
Du får nesten bare registrere deg. Det er fort gjort og helt uforpliktende :)
 

Energy

Medlem
Sendte en mail til Illusion, hvor jeg stiller noen enkle men kritiske spørsmål!

1. Hvor fyller man inn kontonummer for utbetaling?
2. Hvorfor er det ingen indikasjon på noe betaling, 310kr står bare på avventer..
3. Hvorfor får jeg 3 raske salg, for så å få total tørke i nesten 3 måneder, selv om brukertallet øker(over 70% nye hver dag), har jeg feil i trackingen? Statistikken ser ut til å fungere!!

Dette ble sendt for vel en uke siden, og har ikke fått noe svar.

Er det andre som har opplevd liknende, er nettsiden på vei ned?

Din startside dot no
 
U

Uregistrert

Guest
Fikk et raskt salg!

Har nå sendt litt over 300 unike salgsrate på rundt 0.25%

-Ingen program hos tradedoubler som kan sammenlignes har så dårlig salgsrate.
 

picxx

Well-Known Member
Fikk et raskt salg!

Har nå sendt litt over 300 unike salgsrate på rundt 0.25%

-Ingen program hos tradedoubler som kan sammenlignes har så dårlig salgsrate.

300 unike er ikke akkurat noe å basere noe statestikk på da.
Hadde det derimot vært 300 unike daglig, over noen mnd. hadde det vel vært litt bedre.
Mye kommer jo an på hvordan du annonserer også, og hvor flink du er til å selge inn produktene før du sender dem til illusion.
 

testdriver

Ha det bra..
Skjønner det bare ikke. illusion.no er jo en skikkelig bra nettbutikk, og alle andre programmer i samme kategori konverterer langt bedre for meg.

Har cookietiden blitt skrudd ned til bare noen timer igjen...?
 

picxx

Well-Known Member
0,13-0,15% konvertering er vel nokså vanlig, så er vel ikke noe å klage på der?
For å få bedre konverteringsrate må ting preselles eller det må være incentivemarkedsført.
Det samme gjelder for alle produkter, ikke bare klær.
 

testdriver

Ha det bra..
Vel, øvrige programmer konverterer langt bedre for meg, fra samme side. Illusion er den eneste som stikker seg ut. Synes det er merkelig...
 

picxx

Well-Known Member
Vel, øvrige programmer konverterer langt bedre for meg, fra samme side. Illusion er den eneste som stikker seg ut. Synes det er merkelig...

Hvis det er snakk om øvrige programmer innen samme nisje burde du kanskje ta kontakt med illusjon og høre om hvordan dere i fellesskap kan øke konverteringsgrensen.
Er det programmer i en annen nisje kan jo kanskje svaret være at besøkende på din side ikke konverterer så godt i nisjen moteklær for ungdom, og da burde du skifte ut illusion med et program som konverterer bedre.
 

picxx

Well-Known Member
Ser ut som affiliateprogrammet her stille har glidd ut uten noen informasjon til affiliatene.
WTG illusion! :(
 

Marius

Medlem
Neida

Neida. 28.4 kom denne e-posten:

***********
Illusion lanserer ny versjon av nettbutikken i neste uke. Da vil ikke vårt nåværende affiliate-/partner program virke lenger. De som er berettiget utbetaling, vil selvfølgelig motta provisjon på vanlig måte.

Vi vil lansere et nytt og bedre affiliate-/partner program om ikke lenge, og vi vil selvfølgelig holde deg oppdatert på dette. Vi håper på forståelse for dette, og lover et enklere og mer brukervennlig affiliate-/partnerprogram om litt.

Med vennlig hilsen

Team illusion.no
************

Videre kom det nylig en lengere e-post 22.6 vedrørende nytt affiliateprogram. Blant annen om 20% provisjon ut august.

Når det gjelder konvertering, så vil denne variere veldig fra trafikkilde til trafikkilde. Illusion har nok bilder/annonser som har høyere ctr enn endel andre, uten at det vil si at alle som trykker faktisk er i kjøpsmodus. Det som ser ut til å fungere aller best er å linke direkte til enkeltprodukter hos illusion fra en oversikt(katalog), blogg eller artikkel. Relevant seo/søkemotortrafikk som blir videresendt til illusion vil selvfølgelig fungere best konverteringsmessig, men dette gjelder jo stort sett alle affiliateprogram...

Marius
 
Topp