Kjapp og trygg hosting for Wordpress

tjener 110 millioner kroner i året

clinton4

Medlem
Mente ikke å være frekk. Synes bare det var litt rart at du mener det er for sent å kaste seg over dette markedet, når du selv er aktiv i det.
 

Gomlers

Member
Vil tro det er for sent å kaste seg over dette markedet nå..

...bare å vente til neste gang IT bobla sprekker, å så stille seg på venteliste, ta opp et sinnsvakt lån og kjøpe som en villmann :)

Eller så kanskje du har rett.. men det er rimelig sårt å tenke på at en fyr som eier 370' nettadresser og fyller dem med "søppel" har en dobbelseng i sin egen 737 - oi oi oi..

Minner nesten litt om han her, som sikkert ikke hadde verdens beste bakgrunn:
«Jeg ringte sjefen i dag tidlig og sa opp. Han forstod.» - utenriks - Dagbladet.no
 

Røyrås

Medlem
Vil også tro tiden er i ferd med å ebbe ut for dette markedet. Litt irriterende også da, at hver gang jeg kommer på et enkelt og aktuelt domenenavn, så er det snappet opp av en som ham. Bare søppel.

Men all ære til de som visste å utnytte tiden og mulighetene. Det finnes sikkert flere som ham, med fetere inntjening og flere domener.

Men en promille av hva han tjener i året er heller ikke så galt, så muligheter for å gjøre gode penger er ikke over enda.
 

Tonny Kluften

Administrator
Ok, måtte prøve i liten skala. Kjøpte 8 domener den 25 feb.
På 14 dager har jeg tjent $14.
Dvs. $1 pr dag på 8 domener. Trenger 800 domener for å tjene $100 pr dag.

Han fyren har 370.000 domener. Hvis jeg kjøper like mange så kommer jeg til å tjene rundt $40.000 pr dag. Det er 200.000 kr. pr. dag eller 73.000.000 i året.
 
Topp