Kjapp og trygg hosting for Wordpress

totalforsikring dot NO

Blaxtah

New Member
Jepp, tenkte bare at dette er jo ikke noe nytt konsept, men sikkert mulig og få det til og gå bra hvis han får inn en del avtaler.

Siden ser hvertfall fin ut :)
 

atLind

Member
Jeg har fortsatt ikke fått noe mer informasjon fra deg på PM. Har du mulighet til å sende det? Er interessert, men må ha mer info.
 

hokhang

Medlem
Da vil jeg anbefale deg å komme med statistikk og inntjening, dersom dette er lukrativt, må det jo være snakk om stabile inntekter.
For meg har det vært en stabil inntekt på mellom 50-100k i måneden avhengig hvor mye jeg bruker i markedsføring. Dette er fordi jeg jobber i denne bransjen selv og bruker siden til å drive leads til meg selv. Defor foreligger det ikke noen avtaler
 

xdex

Medlem
På 3mndr har du altså oppnådd stabil inntekt på mellom 50-100k? igjen, kan du vise statistikk? dersom denne var enorm, ville dette slått ut hos alexa, noe den heller ikke gjør. Mye rart som blir sagt her.. Ja, jeg liker å være kritisk :)
 

hokhang

Medlem
På 3mndr har du altså oppnådd stabil inntekt på mellom 50-100k? igjen, kan du vise statistikk? dersom denne var enorm, ville dette slått ut hos alexa, noe den heller ikke gjør. Mye rart som blir sagt her.. Ja, jeg liker å være kritisk :)
Voldsomt så kritisk a!
Her er et eksempel. Til deg siden du er så kritisk... Måned 1: markedsføring 5000kr på facebook, inn cirka 100 leads. Av disse 100 leads fikk jeg solgt til cirka 20 kunder. Hver kunde har en gjennomsnitt polise på 15 000kr. Så 20 kunder generer meg 300 000kr i salg på forsikring, agenturet jeg jobber for får 30% jeg får 20% som vil si jeg får 60 000kr i provisjon.
Alle agenturer er ute etter å få gode leads! Da sånne leads fra eks totalanbud og tjenestetorget går direkte inn til hovedselskapene, mens agenturer må prospektere egne leads selv.
 

adeneo

Medlem
Jeg forstår ikke helt?

Dersom du selger forsikringer, og har et agentur, så må det vel være helt fullstendig uproblematisk å eie en nettside som skaffer deg kunder.

Å selge en nettside som gir deg 100 lapper fortjeneste i måneden må jo være idioti, med mindre du får et par millioner kroner for siden, noe som er lite sannsynligvis ettersom den verdt temmelig akkurat 0,- kroner for alle som ikke selger forsikringer.

If it walks like a duck, smells like a duck, quacks like a duck, it's probably a scam.
 

hokhang

Medlem
Jeg burde kanskje ha navnt det, har jobbet under et agentur tidligere, men når jobber jeg i et selskap, begynte ien ny stilling i et selskap 2. Jan. Og der tillater meg ikke å drifte en slik side. Men om jeg kan komme til enighet med noen som vil drifte siden og jeg kan være medeier, så er jeg mer enn interessert i dette i stedet for å selge siden 100%. Jeg har god erfaring fra forsikringsbransjen og kan fint selge inn avtaler til forskjellige agenturer.
 
Topp