Kjapp og trygg hosting for Wordpress

totalforsikring dot NO

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Er dette en salgstråd eller en tråd for voksenopplæring/friundervisningskurs (?) innen forsikringsbransjen? Synes TS er svært tålmodig med å svare alle dere som lurer på hvordan man kan lage business med forsikringsleads.
 

adeneo

Medlem
Er dette en salgstråd eller en tråd for voksenopplæring/friundervisningskurs (?) innen forsikringsbransjen?

Det må vel være lov til å spørre om hvordan det er tiltenkt at man skal få inntekter, med påstander som

...kunden legger inn for å få tilbud på forsikringer, så er det flere selskaper da som kniver med hverandre for å gi kunden den beste forsikringen :)

hvordan man tjener penger..... potensialet er skyhøyt :)

for dere som lurer så er jeg i forhandler om en løsning på denne siden p.d.d

Man må jo også lure når noen selger nettsider de tjener 100k i måneden på ?
 

xdex

Medlem
Denne tråden blir bare mer og mer meningsløs, jeg spør etter statistikk, men får eksempler i retur? For noen få måneder siden, ville du ha hjelp og lurte på hvilken måte som lønnet seg i form av reklame. Adwords, eller facebook, du spurte om dette her på forumet.

Du ønsket ikke millionlønn, og takket ja til en ny jobb, som gjør at det blir vanskelig å kombinere med dette nettstedet. (million lønn er basert på ditt eget eksempel ved bruk av noen få tusenlapper på facebook reklame, i løpet av et år ville du klart langt mer enn 100.000, som du mener å ha klart her, på bare 3 måneder)

Uansett, tråden handler nå om så mye forskjellig, startet med salg, og ser nå etter samarbeidspartner? og du skal se om du klarer og få til avtaler? hva er status nå? skal domenet i seg selv selges, eller skal du fortsette å forklare million lønnen (basert på dine 3 måneder med domenet).

Syntes Tonny forklarer dette enkelt under "viktig ved salg av nettsted"

Eksempel på tråd som blir slettet:

Nettsted selges. Send PM for mere info.

Hvis du heller vil sende meg statistikk på PM, værsågod. Så lenge det er fra en seriøst leverandør (google analytics etc)
 

hokhang

Medlem
Kan vi holde oss til salgstråden. Andre spørsmål kan rettes på pm ;) men jeg deler ikke noe mer informasjon om siden før det er en potensiell kjøper. 90% skal bare spørre og grave og kritisere
 
Topp