Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tråd med tips om nye, gode, annonseringstilbud

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
aff lenker er selvfølgelig ikke noe problem, vi er jo trossalt et webmaster forum i et lite land hvor vi så absolutt bør støtte opp hverandre! Men litt mer informasjon hadde jo vært kjekt..

Jeg har meldt meg ut av MMedier for lenge siden da jeg ble drittlei mailene fra dem og aldri noen bra kampanjer (ikke for meg iallefall!).
 
Come & Stay:
2 utg av BOLIGPLUSS + hjertesmykke for kun 49,50 kr
Ersättning 56NOK per lead.

5 nr af BO BEDRE + Holm-design lampe for kr. 199,0
Ersättning 58NOK per lead.


2 nr afa TARA + Isabella Rossilini parfume Daring kr. 49.
Ersättning 54kr per lead.



Maila mig om du vill ha ett login till Come & Stay.
jakob @ comeandstay.com
 

picxx

Well-Known Member
mmmedier kjører kampanje med ipsos forbrukerundersøkelse, utbetaling 8,72 pr. lead.
Euroads kjører samme kampanje med utbetaling på 11,femtiseks pr. lead.
 

Mats@TD

Medlem
Haugen Bok er lansert hos TradeDoubler. Haugen Bok er en av Norges største bokhandler på nett og tilbyr bøker til svært gunstige priser. Haugen Bok betaler 10% provisjon på salg av bøker.

Haugen Bok har en rekke fordeler for sine kunder:

- Avbetaling med månedlige rente- og gebyrfrie rater.
- Fraktfri levering i hele Norge. Gjelder ikke ordrer under 198,-
- Studentkonto - venter du på studielånet men vil ha bøkene nå?
- 10 % rabatt på mange norske lærebøker for høyere utdanning
- Opptil 85 % rabatt på en rekke bøker og bokverk til enhver tid
 

Bjrl

Medlem
2,28 kr pr. klikk

I dag fikk jeg mail fra Partneropprettelse (affiliatelink, bruk den gjerne om du vil bli medlem hos Euroads og begynne å tjene penger via dem) om en ny kampanje som betaler ganske bra pr. klikk. Det er "Feet Me" - en skokampanje - som betaler 2,28 kroner pr. klikk.

Jeg hadde veldig god inntjening på en kampanje fra Skoringen via Euroads for noen måneder tilbake, så jeg prøver denne fra Feet Me også. Og benytter muligheten til å tipse alle andre om en klikk-kampanje som ser ut til å kunne gi litt kroner i kassa.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Gomlers

Member
Hallo, hallo.. det er jeg som alltid tenker for tungvint - og absolutt ikke er flink nok på norsk marked enda.

Så hvordan gjør dere det effektivt her i norge?

Har inntrykk av at mange av dere kjører på samme reklamekampanje hvis den betaler bra, uavhengig om dere har sider som er relatert til kampanjen eller ikke!?
Hvordan gjør dere det da? Kjører opp et midlertidig subdomene på et eller annet flerbruksdomene, for så å snekre sammen noe kjappe relaterte greier, hive ut reklameannonsen og genererer trafikk fra kudos, eller hva?
 
Come & Stay

2 nr af Illustrert Vitenskap + en trådløs telefon for kun kr 39,50

ersättning: 60kr

kontakta mig ( jakob @ comeandstay.com ) om du vill ha ett konto hos Come & Stay norge
 
Topp