Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tråd med tips om nye, gode, annonseringstilbud

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det er ikke ille, men hva i alle dager har det i denne tråden å gjøre?


Edit: OOOPPPSS.. Først nå så jeg hvilken tråd dette faktisk var!!! Beklager dere...
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Widerø er back up igjen med klikkannonse på advertising.com.

Vil si at 2,47,- pr klikk er pen betaling for klikk ;)
 

Ståle

Medlem
Det er ikke snakk om så mye penger det, med tanke på hvor mye brukeren må gi fra seg av opplysninger.
 

picxx

Well-Known Member
Det er ikke snakk om så mye penger det, med tanke på hvor mye brukeren må gi fra seg av opplysninger.

Sant det, men for brukeren er de gratis, og de kan i tillegg vinne eller beholde et eller annet produkt.
Det som har slått meg er hvorfor ingen her har startet sine egne merge kampanjer opp mot mmmedier og euroads.
 

picxx

Well-Known Member
Hva er merge kampanjer?

Du fikser deg et nyhetsbrev hvor de som skriver seg opp sier seg villig til å motta f.eks. 4 av kampanjene til mmmedier hver dag og en av euroads. Dette er jo litt mere usikkert enn direkte leads kampanjer, men over tid, og om du sender disse nyhetsbrevene hver dag vil du nok komme opp i et kraftig overskudd over tid.

Det er jo stort sett det samme som merge kampanjene til mmmedier gjør.
 

picxx

Well-Known Member
Men hvem er det gidder å signe opp for å motta et reklamebrev hver dag da?

Folk som vinner en masse i premier.
Med 4 kampanjer kan du love dem 4 ganger mere enn den ene du henter på mmmedier, ikke sant.. ;)

edit: og ikke tro at de ikke mottar daglige brev fra den ene heller... opt-in er liv og død i dag ;)

edit:edit: om du er skikkelig smart kjører du inn noen coregs på nyhetsbrevet ditt også ;)
 
Sist redigert:
Come and Stay har nu en revenue share survey i Norge.
Du får betalt för alla erbjudanden i survey som brukare signar upp på.

Normalt är det mycket bra avsllutsfrekvens på dessa survey och god intjäning.
 

picxx

Well-Known Member
Comeandstay: hvordan signer jeg opp i deres program.
Jeg fant ikke annet enn et kontaktformula når jeg gikk inn på sidene.

Surveys gjør det alltid godt, så noen ekstra kroner fra CandS takker jeg ikke nei til. :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Comeandstay: hvordan signer jeg opp i deres program.
Jeg fant ikke annet enn et kontaktformula når jeg gikk inn på sidene.

Surveys gjør det alltid godt, så noen ekstra kroner fra CandS takker jeg ikke nei til. :)

Det er helt på jordet med registrering hos Comeandstay... Du må sende en epost til Jakob@comeandstay.com, der du kort og greit skriver ned hvilken websider du ønsker å annonsere på..

Da oppretter han en bruker til deg, og sender deg tilbake brukernavn og passord.. Hvorfor dette er så tungvint aner ikke jeg, men så er det vel ikke det som blir diskutert her heller..
Minner om at publisher-sidene for Comeandstay overhodet ikke fungerer i Opera.. Så er det også sagt.. :)
 

picxx

Well-Known Member
Thx atle... :D:D:p
 

Vedlegg

  • seppola.jpg
    seppola.jpg
    6,9 KB · Sett: 23
Topp