Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tråden for nettsteder som ikke burde være nede

city

Medlem
Skjønner ikke helt hva dere snakker om, Ratix er da oppe å går. Ser bare ut til alle sidene har hatt noe mindre besøk noen dager:)

Synd, for jeg liker Ratix, veldig greit å se stat. uten å logge inn:(....venter en stund til å ser om det blir noen bedring men det skal ikke mye til nå!!
 

picxx

Well-Known Member
Ratix er da oppe å går. Ser bare ut til alle sidene har hatt noe mindre besøk noen dager:)

Hehe... der svarte du deg vel selv :D

Tester selv ut ratix på en side over et tidsrom på en mnd. og kommer til å publisere resultat etter mnd. er forbi, da sammenlignet med stats fra google analytics.
Jeg har også observert ekstremt mye nedetid hos ratix i det siste.

Hadde forsøvrig vært knall å hatt et slikt gratis system for mindre nettbrukere i norge med tanke på "showroom" for mulige annonsører. Langt fra alle som tar seg råd til satsene hos Gallup, selv om man driver en seriøs nettside.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
@city: Jo, ratix har vært nede, selv om det er oppe nå. Det er også tydelig at de har hatt problemer i dag, for dagens tall er helt latterlige.

Hvis jeg titter på statistikken min for f.ex. mandag, ser jeg at jeg har NULL besøk i følge ratix... mens google analytics mente noe sånt som 2500 unike... Og på tirsdag er det INGEN hele dagen, før det så plutselig kommer opp veldig brått litt utpå ettermiddag/kvelden.... Igjen sier GA noe VELDIG annet.

Greit nok at det pleier å være en viss forskjell på dem, og at GA generelt pleier å ha noe høyere tall, men...
 

Ståle

Medlem
Euroads er nede, og har vært nede i hele dag. Dette gjelder også annonse som de hoster.
 

picxx

Well-Known Member
Euroads er nede, og har vært nede i hele dag. Dette gjelder også annonse som de hoster.

Jeg har ikke hatt problemer med hverken euroads eller annonsene derfra i dag.
 

zapotek

Medlem
Bumper denne jeg. Ratix er nede siden Mandag.

Super statistikk hos dem, men den regelmessige nedetida er rett og slett for dryg.
 
Topp