Kjapp og trygg hosting for Wordpress

TradeDoubler-support

Kassimaja

Geocacher
Det er nok en del anonsører som selv godkjenner nye nettsteder og noen av dem er nok desverre alt for treige. Men det er også noen som tydeligvis lar TD gjøre den jobben og det tar også litt tid, men du får ofte mange godkjenninger fra mange anonsører samtidig.
 

Keanu

Geek
Det er ofte mye negativ kritikk som kommer frem, så jeg tenkte å være snill og bidra med litt positivt.

Sendte en support-ticket om at jeg hadde problemer med Yves Rocher-dyplenker, og fikk god tilbakemelding fra Mats om at det er begrensninger i nettbutikken som forårsaker dette, og at de jobber med en løsning. :)
 

metallian

Medlem
Ja må presisere, Tonny har slevsgat rett- det er programmene som er trege. men da burde de egentlig fjerne muligheten for å annonsere for de. jeg kan godt ha en annonse en dag eller 3 mens jeg venter på godkjenning, men når vi er oppe i over en uke begynner det bli drøyt. Dette er jo gratisannonsering for programmet dersom de ikke godkjenner meg.
 

Ole Avranden

utvandret
Du kan jo bare søke på programmet og vente med å legge ut annonsene til du er godkjent.

Det er dessuten veldig skjelden at man ikke blir godkjent, så ikke la det ta fra deg nattesøvnen.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg sendte inn et nettsted for godkjenning hos alle annonsørene hos TD 22. Februar. I dag er ca 95% av dem godkjent, mens resten venter enda. Kan det være noe i det at annonsører faktisk ikke avslår søknadene fordi de er redd for et dårlig rykte,? og lar dem derfor heller være?

Enten må det jo være noe slikt, eller så må det jo være noen veldig få programmer alene dere må vente så lenge på.

Og ja, hvem sier nei takk til gratis annonsering? Jeg hadde ikke godkjent deg på en stund dersom du allerede hadde satt opp bannerne mine før jeg godkjente deg..
 

metallian

Medlem
Haha- det gnager vettdu- skal jeg riskiere å jobbe gratis for de en uke til eller skal jeg riskiere å gå glipp av inntjening en uke til jeg er godkjent :D

Lurer på om det er noe sunnmøring i slekta mi jeg :D
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Haha- det gnager vettdu- skal jeg riskiere å jobbe gratis for de en uke til eller skal jeg riskiere å gå glipp av inntjening en uke til jeg er godkjent :D

Lurer på om det er noe sunnmøring i slekta mi jeg :D

[OFF-TOPIC]

Neida, du er bare en gjerrigknark slik som jeg ;-) Velkommen i klubben. Ikke gi ved dørene!

[/OFF-TOPIC]
 

kongen

kongemedlem
TD er et godt selskap å samarbeide med, men det kan jeg ikke si om alle affiliatenettverk... snart koker det over av forbannelse om et annet nettverk... og navnet starter med en stygg E
 

i-net

Medlem
Det eneste som irriterer meg mest med TD er program som går i "Pause-modus" aaarhg.... Hadde vært greit nok om man bare kunne få oppdatert statistikk på konverteringer, men neida... Eneste affialite nettverket jeg vet om som setter programmer i pause på denne måten og jeg liker det dårlig. Men det meste annet er topp som sagt :)
 
Topp