Kjapp og trygg hosting for Wordpress

TradeDoubler-support

metallian

Medlem
Positivt! Dette er et steg i riktig retning.

Når får vi funksjonen hvor vi kan søke på flere programmer uten å måtte gå inn på hver enkelt? Ekstremt tungvint i dag!

Sålenge det er programmene som skal si ja/nei bør dette heller bli lettere, mistenker at endel av grunnen til at det tar så lang tid er at endel massemelder seg på programmer "for å ha de klare"- og det er jo fornuftig, men ikke når alt skal personlig godkjennes.

Synes vel egentlig man kunne tatt en skikkelig test når sidene ble tatt opp i TD og sluppet den individuelle behandlingen av hvert program... menmen, fin den nye funksjonen Mats, akkurat det jeg trnegte :)
 

Mats@TD

Medlem
Funksjonalitet for å søke på mange programmer samtidig har eksistert en stund :)

Jeg skal lage en beskrivelse av hvordan det fungerer på bloggen.
 

picxx

Well-Known Member
Åja, noen som har nevnt det at det er vanskelig å finne frem i infoen i backend.. :p
 

Joakim@TD

Medlem
Send meg ticket ID`en så skal jeg sørge for å gi en smekk til ansvarlig for køen ticketen din havnet i. :)

Det er kanskje ikke nevnt før, men det er vel rundt 8 forskjellige køer da hver konsulent har sin egen for sine egne programmer - dette kan til tider gå tregt av forskjellige årsaker. Det hjelper ofte veldig om dere sender enten meg eller Mats@TD en PM her da vi ikke ser alle køer.
 

picxx

Well-Known Member
Send meg ticket ID`en så skal jeg sørge for å gi en smekk til ansvarlig for køen ticketen din havnet i. :)

En bør først få en ticket id?
smart support TD har nå..?
Hvor mange % blir automatisk utskilt?
 

picxx

Well-Known Member
Det er kanskje ikke nevnt før, men det er vel rundt 8 forskjellige køer da hver konsulent har sin egen for sine egne programmer - dette kan til tider gå tregt av forskjellige årsaker.

Jeg tar gjerne der hvor det er jenter... i hele køen... og igjen, jenter..jeg er ikke sjenert :)
 
Topp